Thumbnail
Εκπαιδευτικοί

Στο ενημερωτικό δελτίο του αιρετου του ΚΥΣΔΕ, Νεκτάριο Κορδή για τις επιπτώσεις της κρίσης στην εκπαίδευση, περιλαμβάνονται πίνακες με στοιχεία μεταξύ άλλων για την μείωση εκπαιδευτικών και μαθητών!

Από το 2008/09 έως το 2015/16

Σύμφωνα με τα στοιχεία  αυτά μέσα σε οκτώ χρόνια οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μειώθηκαν από 82.670 σε 66.192.

Οι μαθητές τα ίδια αυτά 8 χρόνια στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση μειώθηκαν από 796.396 στους 733.978

To 2008 η αναλογία των ήταν 1 εκπαιδευτικός προς 9,6 μαθητές ενώ το 2015-16 ήταν 1 εκπαιδευτικός ανά 11 μαθητές

Στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα πάλι με τα στοιχεία του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή το 2008 ο αριθμός των μαθητών ήταν 691.760 ενώ το 2015-16 ήταν 601.566, δηλαδή μειώθηκαν 13%

Οι εκπαιδευτικοί στην Δευτεροβάθμια μειώθηκαν 33,92% από το 2008/09 έως το 2015/16.

Το 2008/09 ήταν 1 εκπαιδευτικός ανά 6,7  μαθητές ενώ το 2015/16 ήταν 1 εκπαιδευτικός ανά 8,81 μαθητές

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia