Thumbnail
Σχετικά με τους μόνιμους διορισμούς στην ΠΕ

Με αφορμή ερωτήματά σας,σχετικά με το πού βρίσκεται η διαδικασία των μόνιμων διορισμών των διοριστέων του 2008 ,σας ενημερώνω για τα εξής:

1.Η Κ.Υ.Α για τη σύσταση των οργανικών θέσεων των μη κοινών ειδικοτήτων στην ΠΕ είναι εδώ και 15 μέρες στο γραφείο του αναπληρωτή υπουργού οικονομικών κ.Χουλιαράκη,ο οποίος ακόμη δεν έχει υπογράψει.

2.Μόλιςυπογραφεί θα δημοσιευθεί σε ΦΕΚ και θα εκδοθεί πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τις περιοχές διορισμού.

3.Οι διοριστέοι είναι συνολικά 490 .Εξ αυτών 34 για την ΠΕ,νηπιαγωγοί,και 456 για τη β/θμια.Οι ειδικότητες Αγγλικής,Γαλλικής,Γερμανικής και Πληροφορικής της β/θμιας θα διορισθούν στην ΠΕ ,επειδή στη ΔΕ δεν υπάρχουν κενά.
Το πότε θα ολοκληρωθεί χρονικά η όλη διαδικασία δεν μπορεί να υπολογισθεί ακόμη.Εξαρτάται από το πότε θα υπογράψει ο υπουργός οικονομικών.Εκτιμώ πάντως ότι είναι θέμα ημερών .

Δημήτρης Μπράτης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia