Thumbnail
Λογιστική … παιδεία 3

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,

   Η «λογιστική… παιδεία» που ασκεί η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ συνεχίζεται απρόσκοπτα και δεν υπάρχει μέρα που να μην «φυτρώσει» και ένα καινούργιο «εντέλλεστε».

  1. Στις 4 – 10 – 2016 στάλθηκε στους Περιφερειακούς Διευθυντές από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, το έγγραφο με αρ.πρωτ. 163352 σύμφωνα με το οποίο «η διάθεση, ολική ή μερική, των εκπαιδευτικών στα Δ.Ι.Ε.Κ. για την κάλυψη του υποχρεωτικού τους ωραρίου είναι υποχρεωτική ανεξάρτητα από το αν υπάρχει ή όχι αίτηση προτίμησης». Έτσι όπως το βλέπετε! Υπογραμμισμένο και με έντονα γράμματα η λέξη υποχρεωτική μην τυχόν και οι Περιφερειακοί Διευθυντές δεν το προσέξουν!!! Φανερώνεται πλέον το σχέδιο της «αριστερής???» κυβέρνησης, όπως καιρό τώρα έχει επισημάνει η παράταξη της Δ.Α.Κ.Ε., ότι με τη δημιουργία των τεχνητών υπεραριθμιών που δημιούργησε το Υπουργείο ήταν αναμενόμενο να έχουμε πλεονάζοντες καθηγητές. Θυμίζω ότι μόνο στο ΠΥΣΔΕ Πειραιά είχαμε πάνω από 350 αιτήσεις συναδέλφων για συμπλήρωση ωραρίου.                                                                                                                                                                        

  2.  Στις 11 – 10 – 2016 στάλθηκε από το Γενικό Γραμματέα του ΥΠΠΕΘ το έγγραφο με      αρ. πρωτ. 167965/Δ2 σύμφωνα με το οποίο δίνονται διευκρινήσεις ως προς τη δημιουργία τμημάτων με μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Αποσαφηνίζει ότι για να γίνει μείωση του αριθμού των μαθητών θα πρέπει το τμήμα αλλά και όλα τα τμήματα της τάξης να έχουν φτάσει «στο μέγιστο αριθμό ως φυσικό αριθμό και όχι ως πλασματικό με προσαύξηση» και στη συνέχεια καλεί τους Διευθυντές Εκπαίδευσης «όπως προβούν άμεσα σε έλεγχο για την απαρέγκλιτη τήρηση και εφαρμογή των ανωτέρω προϋποθέσεων σε όσα τμήματα δημιουργήθηκαν ή θα δημιουργηθούν με την εφαρμογή της ανωτέρω διάταξης». Με λίγα λόγια συνάδελφοι αν η τάξη δεν είχε φτάσει στο μέγιστο αριθμό και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου είχε κάνει το «σφάλμα» να σπάσει το τμήμα τώρα θα πρέπει να το ξαναμαζέψει. Συνάδελφοι το σχολικό έτος έχει αρχίσει εδώ και ένα μήνα, τα τμήματα έχουν δημιουργηθεί, παρά τις τηλεφωνικές εντολές για κλείσιμο τμημάτων από τη Διεύθυνση, όπως είχα επισημάνει, δεν πρέπει να γίνει οποιαδήποτε ενέργεια από τους Διευθυντές των σχολείων μας, για κλείσιμο τμημάτων, χωρίς έγγραφη εντολή από το Διευθυντή Εκπαίδευσης, όπως ορίζει άλλωστε η εγκύκλιος.

Φτάνει πια!     Μέχρι εδώ!

Όχι άλλες αυταπάτες και πειραματισμούς στην Παιδεία!

Ήρθε ο καιρός να αφυπνιστούμε!                                      Ήρθε ο καιρός να απαιτήσουμε!

Γιάννης Χρήστου   (Γραμματέας Δ.Α.Κ.Ε.  Δ.Ε.  ΠΕΙΡΑΙΑ)                     Τηλ. 6972155775

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia