Σχολιάζει επί της ουσίας όλα τα κακώς κείμενα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ο επί 32 χρόνια μαθηματικός στην τάξη και τον τελευταίο χρόνο Διευθυντής του 1ου ΓΕΛ Πετρούπολης Οικονόμου Ιωάννης - Μαθηματικός
Τώρα που ολοκληρώθηκε η διαδικασία των εξετάσεων για το σχολικό έτος 2015-2016 κάποιος επιτέλους από όλους εμάς, που βιώνουμε, γνωρίζουμε και υπηρετούμε το δημόσιο σχολείο πρέπει να μιλήσει, μιας και για μια ακόμη φορά, παρόλο που όπως φαίνεται όλα παίρνουν το δρόμο τους, αυτός δεν είναι δίκαιος και κυρίως δεν είναι ο δρόμος του σεβασμού προς τη νέα γενιά.
Ακούμε μόνο ποσοστό αποτυχίας στα μαθηματικά στον Τομέα Οικονομίας και Πληροφορικής και δεν τολμάμε να μιλήσουμε και κυρίως να βρούμε ποίοι είναι αυτοί που για πρώτη φορά στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως απαίτησαν από τους μαθητές που θα σπουδάσουν οικονομικά το ίδιο επίπεδο γνώσεων στα μαθηματικά με αυτούς που θα πάνε στο Πολυτεχνείο , στο Μαθηματικό ή στο Φυσικό. Γιατί τους επιτρέψαμε να προσβάλλουν τα παιδιά μας;
Γιατί επί σειρά ετών δεν αναζητήσαμε αυτούς που έκαναν την επιλογή των θεμάτων βάζοντας στα μαθηματικά ερωτήματα που αναφέρονται σε φοιτητές μαθηματικού και συνεργάζονται δύο ή περισσότεροι μαθηματικοί για να τα απαντήσουν. Υπάρχουν λύτες; Και αν υπάρχουν τι χρόνο έκαναν; Γνώριζε η εκάστοτε επιτροπή το χρόνο που δίνουμε στον εξεταζόμενο σε σχέση με το λύτη που έχει καθοριστεί από τα παγκόσμια συνέδρια των μαθηματικών;
Πάνω από τριάντα χρόνια αγωνιζόμαστε ώστε ένας βαθμολογητής να μην ξεπερνάει τα 100 γραπτά. Αντιθέτως τους επιτρέπουμε να βαθμολογούν πάνω από 600 και μάλιστα έγινε το λάθος και φέτος ΦΕΚ 698/16-03-2016-τεύχος β΄ - άρθρο 7 παρ.8.
Δεν είναι δυνατόν κάποιος να βαθμολογεί πάνω από 15 γραπτά την ημέρα. Αλήθεια ποια ηρεμία, νηφαλιότητα, αντίληψη έχει κάποιος που βαθμολογεί π.χ. το 61ο γραπτό την ίδια ημέρα; Είναι ίδια με αυτή των πρώτων γραπτών;
Πως επιτρέπουμε ως εκπαιδευτικοί, ως δημοκρατική πολιτεία να αντιμετωπίζεται το μέλλον των παιδιών μας ως 60 λεπτά του Ευρώ; (κόστος γραπτού); Γιατί επιτρέπουμε σε αυτούς που παρουσιάζουν αδικαιολόγητες διαφορές να συνεχίζουν να βαθμολογούν;
Γιατί επιτρέπουμε να υπάρχουν οι ίδιοι συντονιστές και πρόεδροι βαθμολογικών που στα βαθμολογικά τους κέντρα διαπράττονται οι αδικίες απέναντι στη νέα γενιά της πατρίδος μας;
Δίκαιη η αγανάκτηση μαθητών και γονέων
Τέλος να πούμε και κάτι για όσους εμφανίστηκαν στην κρατική τηλεόραση, ενώ ήτανε σε εξέλιξη η διαδικασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων και μιλούσαν για κατάργηση των εξετάσεων. Γνωρίζουν την αναστάτωση και τις αναστολές που δημιούργησαν στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου κυρίως. Γνωρίζουν ότι το απολυτήριο του λυκείου βγαίνει μία φορά και μας ακολουθεί την υπόλοιπη ζωή μας.
Τεράστια προσπάθεια έγινε μετά την εμφάνιση τους για να πείσουμε τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου να διαβάσουν ώστε να έχουν ένα αξιόλογο απολυτήριο.
Τουλάχιστον το πρώτο που θα πρέπει να κάνουν είναι να αφαιρέσουν κάτω από το όνομα τους τον τίτλο του παιδαγωγού. Ένοχοι και οι δημοσιογράφοι για τη χρονική στιγμή που επέλεξαν να παρουσιάσουν το θέμα. Θα το καταλάβουν όταν φθάσουν τα παιδία τους σε μια τέτοια διαδικασία.
Κατά τ΄ άλλα περιμένουμε να δούμε το νέο λύκειο και εδώ είμαστε να συζητήσουμε, μιας και αφού μια ζωή είμαστε στην εκπαίδευση έχουμε τεκμηριωμένη άποψη για αυτή.
Και τέλος... ο πολιτισμός, η δημοκρατία δε δηλώνεται άλλα εκδηλώνεται μέσα από τη στάση μας απέναντι στη νέα γενιά και την Τρίτη ηλικία.
Θα επανέλθουμε
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη