Thumbnail
του Νεκτάριου Κορδή

Διαβάστε πιο κάτω δήλωση του αιρετού του ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή που έφτασε στο alfavita.gr  σχετικά με δήλωσή του για την καταψήφιση των πινάκων κενών και πλεονασμάτων: 

Καταψηφίσαμε τους πίνακες κενών και πλεονασμάτων με βάση την ακόλουθη Δήλωση: «Το ΚΥΣΔΕ καλείται να υπολογίσει κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, βάσει της εγκυκλίου με αριθμ. Πρωτ. 98235/Ε2,15/06/2016 με σοβαρή χρονική καθυστέρηση που οφείλεται στις αλλαγές αναλυτικών και ωρολογίων προγραμμάτων του Γυμνασίου και της ΤΕΕ, καθώς το ΠΔ 50/96 ορίζει ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου και ότι για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων καταρτίζονται μέχρι τις 10 Μαρτίου κάθε σχολικού έτους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης. 

Εκφράζω την απόλυτη αντίθεσή μου στην μη επαναφορά του ωραρίου μας στα πλαίσια του 2013, στις καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, στις συμπτύξεις τμημάτων, στην αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα. Σήμερα βρισκόμαστε αντιμέτωποι με τις νέες αντιεκπαιδευτικές αλλαγές που πρόσφατα επέβαλλε ο Υπουργός Παιδείας που πιθανότατα θα οδηγήσουν σε συγχωνεύσεις τμημάτων τομέων της Β ΕΠΑΛ, σε δημιουργία τεχνητών πλεονασμάτων ειδικοτήτων σε Γυμνάσια αλλά και σε Δημοτικά σχολεία με συνέπεια να οδηγηθούν άμεσα στην ανεργία χιλιάδες συνάδελφοι αναπληρωτές παρότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και στην κινητικότητα μονίμων εκπαιδευτικών για συμπλήρωση ωραρίου. Τα μέτρα στόχο είχαν τη συρρίκνωση του αγαθού της δημόσιας δωρεάν παιδείας, το ξεθεμελίωμα των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών, την εξοικονόμηση και την αντιδραστική αναδιάρθρωση στο χώρο της εκπαίδευσης. Η συνέχιση αυτής της πολιτικής θα βρει τον κλάδο αντιμέτωπο με τεράστια προβλήματα τη νέα χρονιά. Το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να αντισταθεί στη συνέχιση αυτής της πολιτικής αναπτύσσοντας ενωτικούς και αποτελεσματικούς αγώνες.

Με βάση τα παραπάνω καταψηφίζω τους πίνακες που αφορούν κενά και πλεονάσματα εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αναφέρει και η εγκύκλιος Αρ.Πρωτ.98235/Ε2,15/06/2016 για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών.

Πέρα από τη συνολική διαφωνία μου το ελάχιστο που θα μπορούσε να γίνει αποδεκτό -κάτι που δεν συνέβη παρά την πρότασή μου- ήταν οι εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ για τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων τα οποία γνωρίζουν την καθημερινότητα και τις πραγματικές ανάγκες των περιοχών τους. 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

lykos
Γιατί ουρλιάζουν οι λύκοι;
Μια πρόσφατη έρευνα από πανεπιστήμια της Ελβετίας και της Αυστρίας δείχνει ότι πίσω από το ουρλιαχτό τους κρύβεται κάτι περισσότερο από μια απλή...
Γιατί ουρλιάζουν οι λύκοι;
kintsugi
Kintsugi: η ιαπωνική τέχνη που μετατρέπει τα ατυχήματα σε ομορφιά
Η τέχνη του Kintsugi γεννήθηκε στην Ιαπωνία τον 15ο αιώνα και έχει να κάνει με την αποκατάσταση κεραμικών και πορσελάνινων σκευών που έσπασαν.
Kintsugi: η ιαπωνική τέχνη που μετατρέπει τα ατυχήματα σε ομορφιά