Thumbnail
Νίκος Φίλης

Σε συνέντευξή του στην Ημερησία του Σαββάτου ο Υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης απάντησε ως εξής στην ερώτηση για τους σχεδιασμούς του Υπουργείου για το εκπαιδευτικό προσωπικό:

Ερώτηση: Ποιος είναι ο σχεδιασμός σας για το εκπαιδευτικό προσωπικό; Πόσες προσλήψεις αναπληρωτών θα γίνουν; Θα υπάρξουν διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών, πότε και μέσω ποιου συστήματος;

Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών ή ωρομίσθιων εκπαιδευτικών αφορά στην κάλυψη λειτουργικών κενών τα οποία προκύπτουν καθ’ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους, λόγω εκπαιδευτικών αδειών, αναρρωτικών αδειών, αδειών κύησης-λοχείας, αποσπάσεων εκπαιδευτικών και τα οποία δεν είναι δυνατό να προβλεφθούν. Και φέτος θα υπάρξουν χιλιάδες προσλήψεις αναπληρωτών με δεδομένο το καθεστώς αδιοριστίας μόνιμου προσωπικού που έχει επιβληθεί τα χρόνια των μνημονίων. Σε αυτή τη φάση δεν έχουν ολοκληρωθεί οι υπηρεσιακές μεταβολές και δεν είναι δυνατό να έχουμε ακόμη την ακριβή εικόνα των αναγκών. Τέλη Ιουνίου αρχές Ιουλίου θα έχει ξεκαθαρίσει η εικόνα.

Όσον αφορά το μόνιμο προσωπικό, έχουμε ένα σχέδιο τριετίας για 20.000 διορισμούς σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και κυρίως στην πρώτη και τη δεύτερη, το οποίο έχουμε καταθέσει και στους θεσμούς για συζήτηση. Πιστεύω ότι με το κλείσιμο της αξιολόγησης θα υπάρξει το κατάλληλο δημοσιονομικό πλαίσιο για να συζητηθεί σε πολύ πιο θετική βάση το ζήτημα των μόνιμων προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ειδικότερα στην εκπαίδευση. Είμαστε αποφασισμένοι να επιμείνουμε στον στόχο αυτό.

Η αλλαγή στο σύστημα προσλήψεων και διορισμών υπαγορεύεται από τις πρόσφατες αποφάσεις του ΣτΕ που δεσμεύουν τη Διοίκηση. Γι’ αυτό επιλέξαμε να προχωρήσουμε σε ένα σύστημα προσλήψεων μόνο για το σχολικό έτος 2016-2017, όπου ο έλεγχος νομιμότητας των πινάκων κατάταξης και των ενστάσεων θα γίνει από τον ΑΣΕΠ. Στη συνέχεια, μέσα από διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα θα θεσμοθετήσουμε ένα σταθερό, πάγιο και δίκαιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικού προσωπικού.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aksiologisi2ab.jpg
Εκπαιδευτικός: Αγαπάω την αξιολόγηση όταν αυτή ανεβάζει το επίπεδο και όχι όταν καταλήγει εργαλείο εκφοβισμού
Η αποχή της δεν είναι άρνηση ευθύνης, αλλά αντίσταση σε ένα επικοινωνιακό παιχνίδι που απειλεί να ευτελίσει την ίδια την έννοια της παιδαγωγικής....
Εκπαιδευτικός: Αγαπάω την αξιολόγηση όταν αυτή ανεβάζει το επίπεδο και όχι όταν καταλήγει εργαλείο εκφοβισμού
Εκπαιδευτικός με απογοήτευση
Πειθαρχικό για μια... αίτηση: Στο στόχαστρο εκπαιδευτικός επειδή ζήτησε νέο τμήμα!
Πειθαρχική δίωξη χωρίς καταγγελία – Δυνητική αργία για νηπιαγωγό που έκανε τη δουλειά της
Πειθαρχικό για μια... αίτηση: Στο στόχαστρο εκπαιδευτικός επειδή ζήτησε νέο τμήμα!
paideias
Υπουργείο Παιδείας προς Διευθυντές Σχολείων: Τι ισχύει με τη Σχολική Στέγη, τα Κτηριολογικά Προγράμματα και την Πυρασφάλεια
Στη Βουλή οι απαντήσεις του Υπουργείου Παιδείας για το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά τις σχολικές μονάδες
Υπουργείο Παιδείας προς Διευθυντές Σχολείων: Τι ισχύει με τη Σχολική Στέγη, τα Κτηριολογικά Προγράμματα και την Πυρασφάλεια