Thumbnail
"Η κυβέρνηση προχωρά στη δημιουργία ενιαίου τύπου ολοήμερου –τονίζω ολοήμερου- δημοτικού σχολείου 

"Η κυβέρνηση προχωρά στη δημιουργία ενιαίου τύπου ολοήμερου –τονίζω ολοήμερου- δημοτικού σχολείου σε ολόκληρη τη χώρα. Παντού, τα παιδιά θα έχουν μάθημα μέχρι τις 13:15 και το ολοήμερο θα λειτουργεί μέχρι τις 16:00.

Στο νέο, ενιαίου τύπου ολοήμερο δημοτικό σχολείο, όλα τα παιδιά θα διδάσκονται διδακτικά αντικείμενα που μέχρι σήμερα προσφέρονταν μόνο στο 1/3 των δημοτικών σχολείων.

Το νέο δημοτικό θα είναι πιο πλούσιο για όλα τα παιδιά. Αυτή είναι η συνταγματική επιταγή για ίσες ευκαιρίες εκπαίδευσης και υλοποιείται από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, παρά τις δημοσιονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε. Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση προχωρά και έχει ως στόχο ένα σχολείο με ποιότητα και ισότητα.

Ο κ. Μητσοτάκης, είχε δηλώσει πρόσφατα στο συνέδριο του κόμματός του, ότι οι μαθητές είναι «πελάτες του σχολείου», υιοθετώντας, έτσι, την εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης, που καταλήγει ακόμη και στην επιβολή διδάκτρων στα σχολεία. Σήμερα, επιτίθεται στο ενιαίου τύπου ολοήμερο δημοτικό σχολείο, διότι με τον θεσμό αυτό αναβαθμίζεται η δημόσια εκπαίδευση και μπαίνει φραγμός στα σχέδιά του να επεκτείνει την ιδιωτική εκπαίδευση σε βάρος της δημόσιας. Αμετανόητος νεοφιλελεύθερος, εκτίθεται για μια ακόμη φορά."

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

psifiako sxoleio
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;
Η συζήτηση για τα ψηφιακά εργαλεία δεν πρέπει να περιορίζεται στο "ναι ή όχι", αλλά στο "πώς και γιατί".
Το σχολείο δεν χρειάζεται άλλο software. Χρειάζεται νόημα: Η εκπαίδευση κάνει update — ο δάσκαλος format;