Thumbnail
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ -  ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ -

ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Κύριε υπουργέ,

                        Ο σύλλογος μας θα ήθελε να εκφράσει το αίσθημα αδικίας που βιώνουν τα μέλη του αναπληρωτές ειδικής αγωγής  ΔάσκαλοιΠΕ70.50 και Νηπιαγωγοί ΠΕ60.50 έπειτα από την δημοσίευση του προσχέδιου προσλήψεων αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2016-17. Στην τροπολογία με τίτλο "ρυθμίσεις θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στο άρθρο 82 του νόμου 4368/2016, που ψηφίστηκε πρόσφατα, διαφαίνεται η πρόθεση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να υιοθετήσει πλήρως την ενταξιακή εκπαιδευτική πολιτική.   Στο προσχέδιο όμως αναφορικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΑΕ  παρατηρείται μία μεγάλη αντίφαση , αναφορικά με την πρόταξη των αποφοίτων των τμημάτων ειδικής αγωγής δασκάλων ΠΕ71& νηπιαγωγών ΠΕ61 ακόμη και με ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ έναντι των μακροχρόνια  αναπληρωτών ειδικής αγωγής  δασκάλων ΠΕ70.50 και νηπιαγωγών ΠΕ60.50( με εξειδίκευση στην ΕΑΕ μέσω διδακτορικών, μετεκπαίδευση σε διδασκαλείο ,μεταπτυχιακών σπουδών,  κ.α.) .Πιο συγκεκριμένα πολύ πρόσφατα ψηφίστηκε τροπολογία για τη λειτουργία των τμημάτων ένταξης των παιδιών με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με το επιχείρημα να είναι πλήρως συνυφασμένη η ελληνική εκπαιδευτική πολιτική με την ευρωπαϊκή όσον αφορά την  εκπαίδευση στα άτομα με ΕΑΕ (για παράδειγμα Σύμφωνα με το άρθρο 5  μεταφέρεται η υποστήριξη των μαθητών των μαθητών με ΕΑΕ στο περιβάλλον της τάξης που ανήκουν ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τον ενταξιακό χαρακτήρα του Τ.Ε). Εύλογα λοιπόν τίθεται το ερώτημα γιατί το ΥΠΠΕΘ δεν προβαίνει  στην ίδια λογική για το εκπαιδευτικό προσωπικό; Δηλαδή της αναγκαιότητας της απόκτησης βασικών  παιδαγωγικών σπουδών δασκάλου ΠΕ70 /νηπιαγωγού ΠΕ60 και κατόπιν συμπληρωματικών σπουδών στην ειδική αγωγή, όπως προτείνεται και ακολουθείται σε ευρωπαϊκό-παγκόσμιο επίπεδο;  Η "ένταξη - συμπερίληψη" , η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης και εκπαίδευσης "ίσων ευκαιριών πως ορίζεται"; Ενιαία εκπαίδευση σε μια τάξη αλλά διαχωρισμός των εκπαιδευτικών και ειδικότερα υποβάθμιση όσων έχουν  πρωτίστως  σπουδάσει γενική και ΜΙΑ παιδαγωγική και κατόπιν έχουν πραγματοποιήσει επιπλέον σπουδές στην ειδική αγωγή;

Αισθανόμαστε ότι Αδικούμαστε για πολλοστή φορά καθώς ο εργασιακός και οικογενειακός μας προγραμματισμός συνεχίζει να ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ! ΑΠΑΙΤΟΥΜΑΙ  ΙΣΟΤΙΜΗ  μεταχείριση με τους αναπληρωτές ΠΕ71&ΠΕ61  γιατί στηρίζουμε κι εμείς εδώ και πολλά χρόνια τις δομές ΕΑΕ, έχοντας σε μεγάλο βαθμό αποκτήσει νομίμως επαγγελματικά δικαιώματα πριν από τους αποφοίτους τμημάτων ειδικής αγωγής.

ΖΗΤΟΥΜΕ κατάταξη σε κοινό πίνακα ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΤΑΞΗ του ενός ή του άλλου

Επίσης εκφράζουμε την αντίθεση μας στο σύνολο του προσχέδιου προσλήψεων αναπληρωτών διότι διχάζει όλους τους αναπληρωτές και αντί να τους επιβραβεύει για την έως σήμερα προσφορά τους στο χώρο της εκπαίδευσης , ειδικά την εποχή της πολυτάραχης οικονομικής κρίσης , ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ  σε γενική  εκπαίδευση, ειδική , δυσπρόσιτα  και προωθεί ανάμεσα τους  αντιπαραθέσεις. 

Σας παρακαλούμε να δώσετε ΤΕΛΟΣ στον ΔΙΧΑΣΜΟ των αναπληρωτών,  και την ΕΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της εργασίας τους, που δημιούργησαν  λανθασμένες και αποσπασματικές πολιτικές κατά τα παρελθόντα έτη.  ΜΟΝΙΜΟΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ όλων των αναπληρωτών.

Το Δ.Σ. του συλλόγου

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η φράση «Απορία ψάλτου βηξ»;

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα