Thumbnail
Υπ. Παιδείας

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΙΕΠ, λαμβάνοντας υπόψη την εισήγηση του κ. Παύλου Χαραμή, Αντιπροέδρου του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., ομόφωνα, αποφάσισε τη συγκρότηση Επιτροπής για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση ως εξής:

Πρόεδρος: κ. Παύλος Χαραμής με αναπληρώτρια την κ. Αθηνά Νέλλα, Σύμβουλο Γ του Ι.Ε.Π., κλ. ΠΕ09.

Μέλη:

1. Ζιώγα Αικατερίνη, ΠΕ12.01, αποσπασμένη στη Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.

2. Κασίμης Χρυσόστομος, Εισηγητής του Ι.Ε.Π., κλ. 18.23/17.03

3. Κολετζάκης Νεκτάριος, ΠΕ17.01, 1ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών

4. Κονταξής Αθανάσιος, ΠΕ12.04, Σχολικός Σύμβουλος

5. Κορδονούρη Μαρία, ΠΕ Διοικ.-Οικ., Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.

6. Κοτσιφάκης Θεμιστοκλής, ΠΕ 18.07, 3ο ΕΠΑ.Λ. Χαλανδρίου

7. Κουλίνου Θεοδώρα, ΠΕ02, Διευθύντρια 3ου Εσπ. ΕΠΑ.Λ. Αγ. Αναργύρων

8. Κουταλίδη Σοφία, Σύμβουλος Γ του Ι.Ε.Π., κλ. 14.04

9. Μπερνιδάκης Ιωάννης, ΠΕ 17.03 Ηλεκτρολόγος, 6ο ΕΠΑ.Λ. Πειραιά

10. Μπισκετζής Νικόλαος, ΠΕ04, Σχολικός Σύμβουλος

11. Μπογδάνου Δόμνα, ΠΕ03, 46ο Γυμνάσιο Αθηνών

12. Νέλλα Αθηνά, Σύμβουλος Γ του Ι.Ε.Π., κλ. ΠΕ09

13. Πλιάκης Ηρακλής, Κεντρική Υπηρεσία Υπουργείου Παιδείας, ΠΕ09 Οικονομολόγος.

 Χρέη Γραμματέως θα ασκεί η κ. Κουταλίδη Σοφία με αναπληρωτή τον κ. Κασίμη Χρυσόστομο. 

Η ως άνω Επιτροπή θα συνεδριάζει αμισθί, στο κτίριο του Ι.Ε.Π., εντός εργασιακού ωραρίου και το έργο της ορίζεται έως τις 31-12-2016.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Επανέρχεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα το αγαπημένο μάθημα των μαθητών με νέα θεματική

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paralia
Πώς θα μπορούσαν η περιβαλλοντική και η κυκλική εκπαίδευση να είναι αποτελεσματικές;
Αν οι αυριανοί πολίτες γνωρίσουν την Κυκλική Οικονομία και την εφαρμόσουν, αυξάνονται οι ελπίδες για ένα βιώσιμο περιβάλλον για τα παιδιά μας
Πώς θα μπορούσαν η περιβαλλοντική και η κυκλική εκπαίδευση να είναι αποτελεσματικές;