Βιωματικές καταστάσεις μάθησης για μαθητές και εκπαιδευτικούς
Ο τρόπος που η τεχνολογία επηρεάζει την εκπαίδευση και τη μάθηση είναι αλληλεπιδραστικός και κυρίως διαδραστικός εξοιμοιώνοντας καταστάσεις που είναι δύσκολο να επισκεφθεί ένας μαθητής.
Για τον σκοπό αυτό νέες εφαρμογές που συνδυάζουν τη μάθηση, τη τεχνολογία αλλά και την παρέμβαση στο φυσικό περιβάλλον έχουν αναπτυχθεί με στόχο τη δημιουργία βιωματικότερων καταστάσεων μάθησης για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Ο ιστοχώρος http://chromville.com/ αποτελεί ένα παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας με στόχο την ανακάλυψη ενός γαλαδιξιακού μυστηρίου που έχει ως αποτέλεσμα την εξαφάνιση των χρωμάτων. Το παιχνίδι ξεκινάει με την εκτύπωση μίας σελίδας όπου οι μικροί μαθητές θα χρωματίσουν και στη συνέχει αθα σκανάρουν μέσα από την εφαρμογή ώστε να ζωντανέψουν τη δημιουργία τους και να συνεχίσουν στην επόμενη αποστολή.
Πηγή: mathisi20.gr
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη