Thumbnail
Δευτεροβάθμια Ιονίων Νήσων

Διαβάστε παρακάτω την ανακοίνωση του ΠΑΜΕ

Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Γενάρη 2016 η συνεδρίαση του συμβουλίου επιλογής αναφορικά με τις ενστάσεις επί του τελικού πίνακα των υποψηφίων ΔΔΕ. Στη συνεδρίαση συμμετείχαν μόλις τρία από τα πέντε μέλη: ο τακτικός αιρετός του ΠΑΜΕ, ο αναπληρωτής σχολικός σύμβουλος και ο Περιφερειακός Δ/ντης. Ο αιρετός των ΣΥΝΕΚ από τη Λευκάδα απουσίασε στις 2 τελευταίες συνεδριάσεις και το αιτιολογικό που ανακοινώθηκε είναι ότι δεν του καλύπτονται τα οδοιπορικά. 

Υπήρχαν 3 ενστάσεις, οι οποίες ως προς το γενικό τους περιεχόμενο είχαν συζητηθεί και στην προηγούμενη φάση. Ο αιρετός του ΠΑΜΕ τοποθετήθηκε για την κάθε περίπτωση ως εξής:

1. Στην ένσταση υποψηφίου από την Κεφαλονιά σχετικά με την απαιτούμενη 7ετή διδακτική εμπειρία συνυποψήφιου του, τα νέα δεδομένα που προσκόμισε ο ενιστάμενος είναι μία πράξη ανάληψης υπηρεσίας σε σχολείο της δευτεροβάθμιας. Κατά τη γνώμη του η προϋπηρεσία υπολείπεται κατά δύο ημέρες της επταετίας. Ζητήσαμε να γίνει γραπτή ερώτηση στο Υπουργείο Παιδείας και να υπάρχει γραπτή απάντηση σχετικά με το ζήτημα της προϋπηρεσίας αυτής. Το αίτημά μας δεν έγινε δεκτό και η ένσταση απορρίφθηκε μετά από εισήγηση του Περιφερειακού και τη σύμφωνη γνώμη του Συμβούλου.
2. Αναφορικά με την ένσταση του ίδιου υποψηφίου ώστε να μην καταμετρηθεί το 2ο πτυχίο του συνυποψήφιου του δηλώσαμε ότι και στην προηγούμενη φάση των ενστάσεων, ότι η μετάταξη ισοδυναμεί με διορισμό. Δεύτερο πτυχίο ή προσόν που αποτελεί προϋπόθεση διορισμού ή μετάταξης δεν μοριοδοτείται. Ψηφίσαμε υπέρ της ένστασης με αυτή τη λογική. Η ένσταση τελικά απορρίφθηκε μετά από εισήγηση του Περιφερειακού και τη σύμφωνη γνώμη του Συμβούλου.

3. Τέλος, σχετικά με ένσταση υποψηφίου από τη Ζάκυνθο σχετικά με αίτημα να γίνει καταμέτρηση (μοριοδότηση) της υπηρεσίας του στα ΙΕΚ στην εν λόγω κρίση, ομόφωνα απορρίφθηκε εφόσον όπως είπαμε: 

«Ορίζεται σαφώς από την εγκύκλιο ότι η υπηρεσία στα ΙΕΚ δεν προσμετράται ως εκπαιδευτική στη δευτεροβάθμια, για τη συγκεκριμένη διαδικασία των κρίσεων».

Όπως δηλώσαμε στη φάση των ενστάσεων η παρεμπόδιση της έκφρασης γνώμης από τους αιρετούς, η αδιαφάνεια, η χρήση του χρόνου και των διαδικασιών ώστε να μη δίνεται πρακτικά η δυνατότητα ελέγχου θέτει, αντικειμενικά, ζήτημα αμφισβήτησης της συνολικής διαδικασίας. Σε αυτή τη θέση εμμένουμε και, επομένως, δε μπορούμε να επικυρώσουμε συνολικά και τελικά τους πίνακες.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

symboylio-epikrateiaς
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον
Σε κάθε περίπτωση, θεμελιώνεται το δικαίωμα πρόσβασης του διοικουμένου σε διοικητικά έγγραφα, η γνώση του περιεχομένου των οποίων συνδέεται με τη...
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον
amfitheatro-aei-foitites1
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025: Πόσοι αιτήθηκαν και πόσοι πήραν μετεγγραφή
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025 και έναρξη υποβολής ενστάσεων
Τα Αποτελέσματα των μετεγγραφών/μετακινήσεων 2024-2025: Πόσοι αιτήθηκαν και πόσοι πήραν μετεγγραφή
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
«Βασανίζοντας» παιδιά με ειδικές ανάγκες: Η περίπτωση του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Περάματος
Ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει ότι δεν πρόκειται για πραγματικά ειδικό σχολείο αλλά για «κατ’ επίφαση», αφού η υποστελέχωσή του σε ειδικό...
«Βασανίζοντας» παιδιά με ειδικές ανάγκες: Η περίπτωση του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Περάματος
taxi
Σχολεία: Με υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών στερούν εργασία από νέους εκπαιδευτικούς
Για να ανατεθούν οι όποιες υπερωρίες, πρέπει να υπάρχει έγγραφη βεβαίωση από τη διοίκηση αφενός ότι δεν υπάρχουν πλεονάσματα ωρών της ίδιας...
Σχολεία: Με υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών στερούν εργασία από νέους εκπαιδευτικούς