Ποια η χρησιμότητα στην Α Λυκείου να διδάσκεται το κεφάλαιο των πιθανοτήτων και ακριβώς το ίδιο κεφάλαιο να διδάσκεται και στην Γ Λυκείου;
Δεν φτάνει μία φορά;
Να σημειωθεί ότι υπάρχει έντονη δυσκολία κατανόησης της ενότητας από τους μαθητές της Α Λυκείου και αποπροσανατολισμός από τους στόχους της άλγεβρας.
Επίσης η ύλη της άλγεβρας Α Λυκείου είναι υπερβολικά μεγάλη (λόγω Αρβανιτόπουλου) και οι μαθητές απογοητεύονται.
Παζιώνης Γρηγόριος , μαθηματικός.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Διέγραψαν από σχολικό βιβλίο την λέξη Ιντιφάντα: Η "ουδετερότητα" που δεν είναι ουδέτερη
750 ευρώ σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/7
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ