Thumbnail
Κοίτα ποιος μιλάει!

Του Χρήστου Κάτσικα

Η πρώην Υφυπουργός Παιδείας κ. Χριστοφιλοπούλου κατέθεσε στις 30 Ιουλίου ερώτηση (στη Βουλή) προς τον Υπουργό Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων κο Αριστείδη Μπαλτά Θέμα: “Προετοιμασία νέας σχολικής χρονιάς”. Στην ερώτησή της αφού δηλώνει την ανησυχία της ("οι καθυστερήσεις και αστοχίες από πλευράς του Υπουργείου προκαλούν εύλογη ανησυχία"), καταλήγει: "Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε, έστω την ύστατη στιγμή, προκειμένου να ξεκινήσει ομαλά, χωρίς προβλήματα και αρρυθμίες, το νέο σχολικό έτος;"

Εδώ αξίζει να πει κανείς: Κοίτα ποια μιλάει!Μιλάμε για απύθμενη υποκρισία...

Προφανώς θα μετέφερε στην ανησυχια της και την ανησυχία της πρώην Υπουργού Παιδείας Άννας Διαμαντοπούλου με την οποία στην διάρκεια της θητείας τους φρόντισαν την παιδεία, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς τόσο καλά που ακόμη μυρίζουμε τα αποκαίδια της πολιτικής τους.

 

Παραθέτουμε για την ιστορία και μόνο την ερώτηση της πρώην υφυπουργού

ΕΡΩΤΗΣΗ Προς τον Υπουργό Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων κο Αριστείδη Μπαλτά Θέμα: “Προετοιμασία νέας σχολικής χρονιάς” Σύμφωνα με δηλώσεις σας, παρουσιάζονται 20.000 κενά εκπαιδευτικών τα οποία δεν είναι εφικτό να καλυφθούν από τις πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού. Με αυτό ως δεδομένο, το Υπουργείο έχει επιδείξει πρωτοφανή καθυστέρηση και αδυναμία επίλυσης του ζητήματος. Συγκεκριμένα, μια ανάσα πριν την έναρξη του σχολικού έτους, δεν έχουν ολοκληρωθεί οι μεταθέσεις και οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών, οι οποίες τα προηγούμενα έτη πραγματοποιούνταν το αργότερο μέχρι το τέλος Ιουνίου. Επίσης, καθυστέρησε αισθητά η έκδοση της εγκυκλίου για την πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα να καθυστερήσει τόσο η πρόσληψη όσο και η τοποθέτησή τους στα σχολεία της χώρας. Η πολιτική που ακολουθείται είναι αποσπασματική, αντιφατική και χωρίς σχέδιο. Από τη μία πλευρά ανακαλούνται συγχωνεύσεις συστεγαζόμενων σχολείων με αποτέλεσμα να χρειάζονται ακόμη περισσότεροι εκπαιδευτικοί ώστε να καλυφθούν τα κενά και από την άλλη δηλώνετε ότι σκέπτεστε να αυξήσετε το ωράριο των εκπαιδευτικών κατά δύο ώρες την εβδομάδα. Ομοίως, ενώ γνωρίζετε ότι προϋπόθεση για να προσληφθούν εκπαιδευτικοί μέσω ΕΣΠΑ είναι η κατάθεση προτάσεων για καινοτόμα προγράμματα, το Υπουργείο Παιδείας όχι μόνο δεν έχει προβεί στις αναγκαίες ενέργειες για την απορρόφηση κονδυλίων ΕΣΠΑ αλλά δεν έχει καν προχωρήσει στην επέκταση των σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ). Η μόνη «πρωτοβουλία» σας μέχρι στιγμής είναι η δήλωση ότι «χρειάζονται κάποιες αλχημείες» ώστε να εξευρεθούν πόροι, στις οποίες σύμφωνα με δημοσιεύματα συμπεριλαμβάνεται η ακύρωση προμήθειας διαδραστικών πινάκων. Δηλαδή, οι «αλχημείες» σας έχουν ως αποτέλεσμα να αυξάνεται το ωράριο των εκπαιδευτικών και παράλληλα να στερούνται οι μαθητές ψηφιακά εργαλεία εμπλουτισμού της διδασκαλίας, σύμφωνα με τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι καθυστερήσεις και αστοχίες από πλευράς του Υπουργείου προκαλούν εύλογη ανησυχία στους εκπαιδευτικούς, πολλοί από τους οποίους δεν γνωρίζουν που θα υπηρετούν το Σεπτέμβριο αλλά και τους γονείς και τους μαθητές. Κατόπιν αυτών, ερωτάστε:
1. Πότε θα ολοκληρωθούν οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών και που οφείλεται η μέχρι σήμερα καθυστέρηση;
2. Πότε θα ολοκληρωθεί η πρόσληψη των αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών και που οφείλεται η μέχρι σήμερα καθυστέρηση;
3. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε προκειμένου να εξασφαλίσετε τα απαραίτητα κονδύλια από το ΕΣΠΑ;
4. Έχετε ενημερώσει τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών για τη δημοσίως εκπεφρασμένη βούλησή σας να αυξήσετε το ωράριο ή θα θεσμοθετήσετε και πάλι άνευ διαλόγου;
5. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε, έστω την ύστατη στιγμή, προκειμένου να ξεκινήσει ομαλά, χωρίς προβλήματα και αρρυθμίες, το νέο σχολικό έτος;

Η ερωτώσα βουλευτής Εύη Χριστοφιλοπούλου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελλ
Οδηγίες και περσινά θέματα για τις εξετάσεις στα Μαθηματικά ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ.
Οδηγίες για την εξέταση των Μαθηματικών στις προαγωγικές και Απολυτήριες εξετάσεις των ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ.,Π.ΕΠΑ.Λ. και ΕΝΕΕΕΓΥΛ
Οδηγίες και περσινά θέματα για τις εξετάσεις στα Μαθηματικά ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ.
EIDIKI-AGOGI
Τι θα ισχύσει για προσλήψεις και διορισμούς εκπαιδευτικών το 2025: Μέχρι πότε ισχύουν οι Πίνακες Ειδικής Αγωγής του ΑΣΕΠ
Τι προβλέπει ο νόμος για την ισχύ των Πινάκων Κατάταξης στην Ειδική Αγωγή
Τι θα ισχύσει για προσλήψεις και διορισμούς εκπαιδευτικών το 2025: Μέχρι πότε ισχύουν οι Πίνακες Ειδικής Αγωγής του ΑΣΕΠ
IDIKI AGOGI
Αναλυτικό χρονολόγιο για τις Προκηρύξεις Εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή: Από την έκδοση έως τους οριστικούς πίνακες
Η πορεία των προκηρύξεων για τη συγκρότηση των Πινάκων Κατάταξης των υποψηφίων Εκπαιδευτικών μέσα από ένα αναλυτικό χρονολόγιο
Αναλυτικό χρονολόγιο για τις Προκηρύξεις Εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή: Από την έκδοση έως τους οριστικούς πίνακες
εξετασεις
Τα θέματα στα Πρότυπα Γυμνάσια και κάποιες σκέψεις για τη δοκιμασία αυτή
«Καθώς ο στόχος είναι να αξιολογηθούν μαθητές με αυξημένες ικανότητες στα Μαθηματικά τα θέματα είναι δίκαια και αντιπροσωπευτικά των απαιτήσεων των...
Τα θέματα στα Πρότυπα Γυμνάσια και κάποιες σκέψεις για τη δοκιμασία αυτή