Thumbnail
Ζωντανή εικόνα

Στην βουλή με τη μορφή του "κατεπείγοντος" ξεκίνησε την Δευτέρα η συζήτηση  στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, επί του Σχεδίου Νόμου ”Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση”.

Η συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων να γίνει σε τρεις συνεδριάσεις: Σήμερα η μία και οι δύο την Τρίτη το πρωί και  το απόγευμα.Οι φορείς θα κληθούν να διατυπώσουν τις απόψεις τους την αυριανή πρωινή συνεδρίαση. Η συζήτηση και η ψήφιση στην ολομέλεια θα γίνει την Παρασκευή 8 Μαίου.

Δείτε παρακάτω ζωντανή εικόνα από την Βουλή των Ελλήνων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η διεφθαρμένη διαδικασία εισαγωγής των πλούσιων γόνων σε ελίτ Πανεπιστήμια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γενοκτονία στη Γάζα
Δύο κορυφαίες ισραηλινές οργανώσεις κατά Νετανιάχου: «Διαπράττεται γενοκτονία στη Γάζα»
Γάζα: Ισραηλινές οργανώσεις κατά Νετανιάχου - Για πρώτη φορά μιλούν για γενοκτονία
Δύο κορυφαίες ισραηλινές οργανώσεις κατά Νετανιάχου: «Διαπράττεται γενοκτονία στη Γάζα»
Ματ στην κινητοποίηση αλληλεγγύης προς τον λαό της Παλαιστίνης στη Ρόδο
ΣΥΡΙΖΑ: Απαράδεκτη η απόφαση της κυβέρνησης για ποινικοποίηση της κινητοποίησης υπέρ του λαού της Παλαιστίνης
ΣΥΡΙΖΑ: Απαράδεκτη η απόφαση της κυβέρνησης Μητσοτάκη να προχωρήσει στην ποινικοποίηση της κινητοποίησης αλληλεγγύης προς τον λαό της Παλαιστίνης στη...
ΣΥΡΙΖΑ: Απαράδεκτη η απόφαση της κυβέρνησης για ποινικοποίηση της κινητοποίησης υπέρ του λαού της Παλαιστίνης
xristopoulos-oiele
Για ποιο λόγο, αλήθεια, να θέλει ένα παιδί να γίνει εκπαιδευτικός σήμερα;
Η κατάρρευση των βάσεων, όπως προανέφερα, αφορά στις περισσότερες καθηγητικές σχολές, όχι μόνο στις φιλολογικές. Έχει να κάνει με την πλήρη απαξίωση...
Για ποιο λόγο, αλήθεια, να θέλει ένα παιδί να γίνει εκπαιδευτικός σήμερα;