Thumbnail
Ποιος αλήθεια πέρασε από τη φιλοσοφία «όλη η δουλειά στο σχολείο», στο όλη η δουλειά στο σπίτι;

            Τελικά σ΄ αυτό τον τόπο κανένας δεν αναλαμβάνεις τις ευθύνες που του αναλογούν, αλλά πάντα έχει τον τρόπο να τις διοχετεύει σε ξένες πλάτες.

            Ο λόγος για τις χθεσινές δηλώσεις του υπουργού παιδείας που σχολιάσαμε μέσα από τις φιλόξενες σελίδες του “e-mesara.gr”. (http://e-mesara.gr/index.php/2014-01-29-19-20-37/5168-synexizei-proklitikos-o-k-loverdos-xoris-kanenas-na-tou-apanta).
Για όσους δεν θυμούνται, να θυμίσουμε ότι ο υπουργός είπε ότι:  «Παιδάκι, 8, 9, 10, 11 χρονών κουβαλάει μια τσάντα 20 κιλά και παίρνει άχρηστες πληροφορίες, χωρίς να παίρνει παιδεία, που μισεί το σχολείο, είναι κάτι που πρέπει να αλλάξει».
            Για να δούμε τα πράγματα με τη σειρά και αφού πια το «παιχνίδι» παίζεται όχι σε θέματα ουσίας, αλλά σε επικοινωνίας:
·                     Ποιος αλήθεια γέμισε την τσάντα του μαθητή υπουργέ μου; Μα οι …«μεταρρυθμιστές» συνάδελφοί σου.
·                     Ποιος αλήθεια πέρασε από τη φιλοσοφία «όλη η δουλειά στο σχολείο», στο όλη η δουλειά στο σπίτι; Μήπως αυτοί που διέλυσαν τα ολοήμερα; Μήπως αυτοί που αναθέτουν στις ειδικότητες εκπαιδευτικών να κάνουν την απογευματινή μελέτη; Μήπως αυτοί που έδιωξαν τους δασκάλους από τα ολοήμερα; Για κοιταχτείτε λίγο στον καθρέπτη υπουργέ μου και θα καταλάβετε τι θέλω να πω…
·                     Ποιος αλήθεια παραμυθιάζει τους σχολικούς συμβούλους να επιδίδονται σε σεμινάρια επί παντός επιστητού για να μαζεύουν χαρτιά στο βιογραφικό τους και ουσιαστικά χάθηκε η ουσία της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών. Της πραγματικής επιμόρφωσης.
·                     Ποιος διοχέτευσε άχρηστα σχολικά εγχειρίδια στο Δημοτικό Σχολείο; Ο δάσκαλος; Όχι υπουργέ μου. Οι προκάτοχοί σας. Ρωτήστε να μάθετε σε ποιες τάξεις του Δημοτικό Σχολείου δεν διδάσκονται τα βιβλία των μαθηματικών, καθώς δεν μπορούν να διδαχθούν…
Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ δάσκαλος που να μην επιθυμεί τη μείωση της σχολικής ύλης. ΚΑΝΕΝΑΣ..
Κανένας όμως δε ζητά και τη μείωση του σχολικού χρόνου!
Ως εκπαιδευτικοί διεκδικούμε:
·                     Ένα δημόσιο σχολείο ισότιμο, ανθρώπινο και αξιοπρεπές και για εκπαιδευτικούς και για μαθητές και για γονείς!
·                     Ένα δημόσιο σχολείο με πραγματικά ολοήμερα τμήματα που θα έχουν ως βάση το ΔΑΣΚΑΛΟ και θα στηρίζεται υποστηρικτικά από τις ειδικότητες.
·                     Ένα ολοήμερο που θα καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών των του και όχι χώρος εναπόθεσης των ωρών και των ειδικοτήτων  που περισσεύουν από τη β/θμια.

*          Ο Ζαχαρίας Καψαλάκης είναι δάσκαλος στο 2/θέσιο Δ. Σ. Καλυβιανής, Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και υποψήφιος αιρετός ΚΥΣΠΕ με το ψηφοδέλτιο της Ανεξάρτητης Ενωτικής Εκ-κίνησης Εκπαιδευτικών Π. Ε.
 

Πηγή: e-mesara.gr
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»