Thumbnail
ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΠΥΡΓΟΥ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

   Δήμος  Πύργου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ενημερώνουμε όλους τους/τις ενδιαφερόμενους/ες ότι στο ΚΔΒΜ του Δήμου Πύργου κατά τον μήνα Ιανουάριο θα λειτουργήσουν τα εξής προγράμματα:

1. Καινοτομία – Επιχειρηματικότητα – Διοίκηση Επιχειρήσεων

2. Επεξεργασία Κειμένου – Διαδίκτυο (Ι)

3. Υπολογιστικά Φύλλα – Παρουσιάσεις (ΙΙ)

4. Αγγλικά (2 τμήματα)

5. Ιταλικά (2 τμήματα)

Υπενθυμίζουμε ότι, τα προσφερόμενα προγράμματα μπορούν να παρακολουθήσουν ενήλικες κάθε εθνικής προέλευσης, ηλικίας και μόρφωσης και είναι ΔΩΡΕΑΝ. Για την ένταξη των ενδιαφερομένων στα τμήματα απαιτείται η συμπλήρωση σχετικής αίτησης συνοδευόμενη από φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας.

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται:

     Στο ΚΔΒΜ του Δήμου Πύργου (Αγ. Σπυρίδωνος 41) ,υπεύθυνες Βασιλοπούλου Γεωργία (κιν. 6986511850 What’s up) και Σουρή Ελένη (κιν.  6985797123 cosmote) και 26210-36001 ημέρες κοινού Δευτέρα  και Τρίτη από τις 11:00π.μ μέχρι τις 17:00μ.μ .

     Στο ΚΕΠ του Δήμου Πύργου (Ισόγειο Νομαρχίας), ώρες λειτουργίας ΚΕΠ.

     Στο Λάτσειο Δημοτικό Μέγαρο (Κεντρική Πλατεία Πύργου), ώρες λειτουργίας υπηρεσιών.

Το έντυπο της αίτησης είναι διαθέσιμο και σε ηλεκτρονική μορφή στη ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Ηλείας.

Ανοιχτή πρόσκληση για δηλώσεις συμμετοχής

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Στο τέλος κάθε Εκπαιδευτικού Προγράμματος θα χορηγείται Βεβαίωση Παρακολούθησης.

 

 

Α/Α

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΩΡΕΣ

1

ΟΙΚΟΝΟΜΙA - EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

 

1.1

Καινοτομία – Επιχειρηματικότητα – Διοίκηση Επιχειρήσεων

25

1.2

Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα

50

1.3

Επιχειρηματικότητα και Τουριστική – Πολιτιστική Ανάπτυξη

25

1.4

Αγροτική Επιχειρηματικότητα – Marketing Αγροτικών Προϊόντων

25

1.5

Βιολογικά Προϊόντα: Παραγωγή – Πιστοποίηση – Διάθεση

25

1.6

Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα – e-επιχειρείν

25

1.7

Πράσινη Επιχειρηματικότητα

25

1.8

Δημιουργώ τη δική μου επιχείρηση

25

1.9

Σύγχρονες Τραπεζικές Συναλλαγές

25

1.10

Υπολογίζοντας τις δαπάνες του νοικοκυριού

25

1.11

Συμβουλευτική σταδιοδρομίας

25

1.12

Επαγγελματική ενεργοποίηση ανέργων γυναικών

25

2

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

 

2.1

Περιβάλλον και καθημερινή ζωή

25

2.2

Γεωργία και Φυσικοί Πόροι

25

2.3

Συλλογικές Περιβαλλοντικές Δράσεις

25

2.4

Οικολογικές λύσεις για το σπίτι

25

2.5

Προστασία και Δικαιώματα Καταναλωτή

25

2.7

Αστικοί λαχανόκηποι

25

2.8

Πρακτικές συμβουλές (υγιεινής) διατροφής

25

2.9

Αγωγή Υγείας – Πρώτες Βοήθειες

25

2.10

Διαμόρφωση και διακόσμηση εσωτερικών χώρων

25

3

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

 

3.1

Επεξεργασία Κειμένου – Διαδίκτυο (Ι)

50

3.2

Υπολογιστικά Φύλλα – Παρουσιάσεις (ΙΙ)

50

3.3

Βάσεις Δεδομένων – Εξειδικευμένα θέματα (ΙΙΙ)

50

3.4

Διαδικτυακά εργαλεία και υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή

25

3.5

Ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media)

25

3.6

Δημιουργία Ιστοσελίδας

50

3.7

Ηλεκτρονική εφημερίδα

50

3.8

Νέες Τεχνολογίες στην Τρίτη Ηλικία

25

4

ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

4.1

Ελληνικό Αλφαβητικό σύστημα

25

4.2

Βελτιώνω την ορθογραφία μου

25

4.3

Σύνταξη εγγράφων – φορμών

50

4.4

Αγγλικά (αρχάριοι)

25

4.5

Αγγλικά (προχωρημένοι)

25

4.6

Γαλλικά για τον τουρισμό - αρχάριοι και προχωρημένοι (κυκλώστε ένα από τα δύο)

25

4.8

Ιταλικά για τον τουρισμό - αρχάριοι και προχωρημένοι (κυκλώστε ένα από τα δύο)

25

5

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ

 

5.1

Διαχείριση εργασιακού άγχους/Εναρμόνιση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής

25

5.2

Αποτελεσματική συνεργασία στον εργασιακό χώρο

25

5.3

Αποτελεσματική ηγεσία στην εργασία

25

5.4

Διαχείριση χρόνου

25

5.5

Διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων

25

5.6

Επικοινωνία και δυναμική της Ομάδας

25

5.7

Εθελοντικές δράσεις στην τοπική κοινωνία

25

5.8

Αποτελεσματική επικοινωνία με φορείς και υπηρεσίες

50

5.9

Αντιμετώπιση της κοινωνικής κρίσης στην καθημερινή ζωή

25

7

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΜΑΔΩΝ

 

7.1

Μετανάστες – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή

25

7.2

Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες Ι

50

7.3

Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ

50

7.4

Τσιγγάνοι – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή

25

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Η φοιτήτρια Ιατρικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αικατερίνη Παπαδιώτη
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Taekwondo: Η Αικατερίνη Παπαδιώτη έγραψε ιστορία με δύο χρυσά και δύο ασημένια μετάλλια
Η φοιτήτρια Ιατρικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων αναδεικνύεται διπλά Παγκόσμια Πρωταθλήτρια - Τεράστια διάκριση για την Ελλάδα στο Taekwondo ITF 2025
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Taekwondo: Η Αικατερίνη Παπαδιώτη έγραψε ιστορία με δύο χρυσά και δύο ασημένια μετάλλια
μολυβια
Επιστολή–κραυγή από τη Βολισσό: «41 ώρες χωρίς καθηγητές – δεν θα γίνουμε μαθητές δεύτερης ταχύτητας»
Επιστολή-καμπανάκι προς την υπουργό Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, από την Επιτροπή Υπεράσπισης Αμανής
Επιστολή–κραυγή από τη Βολισσό: «41 ώρες χωρίς καθηγητές – δεν θα γίνουμε μαθητές δεύτερης ταχύτητας»
apple-books_foto_education.jpg
Εκπαιδευτικοί Ανατ. Αττικής: «Αυταρχισμός και απαξίωση από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης»
Αντιπαράθεση στα σχολεία της Αν. Αττικής: «Πρωτοφανής απαξίωση των σωματείων» καταγγέλλει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί Ανατ. Αττικής: «Αυταρχισμός και απαξίωση από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης»