Στέφανος Κασσελάκης
INTIME NEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
«Η Δημοκρατία επιστρέφει στον ΣΥΡΙΖΑ»

Σε ανάρτησή του, ο Στέφανος Κασσελάκης δημοσίευσε τα αποτελέσματα για την ανάδειξη των συνέδρων που θα συμμετάσχουν στο επικείμενο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Χαρακτηριστικά, τονίζει πως:

«Ευχαριστώντας όλες και όλους σας για μία ακόμη φορά, σας ανακοινώνω τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα στη χώρα και ανά περιφέρεια, βάσει των πρακτικών των εφορευτικών επιτροπών στις ΟΜ όπου διεξήχθησαν εκλογές στις 2-3/11, για την ανάδειξη των συνέδρων που θα συμμετάσχουν στο επικείμενο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ:


Ελλάδα σύνολο:

1983 - 1538
56,32% - 43,68%

Περιφέρειες:

 

  • Αττική : 805-532
  • Κεντρική Μακεδονία: 267-195
  • Πελοπόννησος : 126-70
  • Κρήτη: 148-142
  • Στερεά Ελλάδα: 97-44
  • Θεσσαλία: 95-93
  • Ανατ. Μακεδονία-Θράκη: 66-53
  • Δυτική Ελλάδα: 140- 163
  • Ήπειρος: 72-86
  • Δυτική Μακεδονία: 52-53
  • Βόρειο Αιγαίο: 33-15
  • Νότιο Αιγαίο: 47-30
  • Ιόνια: 23-58
  • Απόδημοι*: 12-4

*Δεν έχει ολοκληρωθεί η καταμέτρηση.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia