siriza_mme
Ποιοι οι νέοι διευθυντές στα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ

Η εκλογή νέου αρχηγού έφερε και νέα πρόσωπα στις διευθύνσεις των δύο κομματικών ΜΜΕ που ανήκουν στον ΣΥΡΙΖΑ.

Έτσι, Διευθύντρια στην Αυγή πηγαίνει η Βούλα Κεχαγιά και Διευθυντής στον 105.5 Στο Κόκκινο ο Αδάμ Γιαννίκος.

Υπενθυμίζουμε πως λίγες ημέρες πριν ο Στέφανος Κασσελάκης είπε ότι λατρεύει τον 105.5 Στο Κόκκινο και σκοπεύει να το κρατήσει ζωντανό: «Εννοείται ότι στηρίζουμε το Κόκκινο, είναι αυτονόητο. Έχετε την αμέριστη στήριξή μου». 

Τόσο για τον 105.5 Στο Κόκκινο, όσο και για την Αυγή, συμπλήρωσε στη συνέχεια μιλώντας και με τον κόσμο ότι «δεν θα αφήσουμε τη Δεξιά να αλωνίζει με τα δικά της ΜΜΕ, θα φροντίσουμε για τη βιωσιμότητα».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ελληνική Γλώσσα
Διδάξτε Ελληνικά: Η εξειδίκευση που «σπάει» ταμεία – Δουλειά από το σπίτι με αμοιβές εξωτερικού
Πώς να αποκτήσετε επιπλέον εισόδημα διδάσκοντας Ελληνικά – Η ζήτηση που «εκτοξεύεται» εντός και εκτός συνόρων
Διδάξτε Ελληνικά: Η εξειδίκευση που «σπάει» ταμεία – Δουλειά από το σπίτι με αμοιβές εξωτερικού
Κινητοποίηση εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής
ΣΑΤΕΑ: Σοβαρές ενστάσεις για τα Τμήματα Ένταξης – «Η συμπερίληψη δεν είναι λογιστική πράξη»
«Λογιστική εξίσωση» η Ειδική Αγωγή: Ηχηρό «καμπανάκι» από τον ΣΑΤΕΑ για τις νέες οδηγίες – Τι αλλάζει στα Τμήματα Ένταξης
ΣΑΤΕΑ: Σοβαρές ενστάσεις για τα Τμήματα Ένταξης – «Η συμπερίληψη δεν είναι λογιστική πράξη»
Avène
Ομαδική αγωγή καταναλωτών κατά πασίγνωστης βιομηχανίας καλλυντικών - Για ποιο λόγο;
Κατηγορίες για παραπλανητικούς ισχυρισμούς «χωρίς συντηρητικά», οικονομική ζημία καταναλωτών και νέος κύκλος ελέγχου στην αγορά καλλυντικών
Ομαδική αγωγή καταναλωτών κατά πασίγνωστης βιομηχανίας καλλυντικών - Για ποιο λόγο;