Μητσοτάκης-Καραμανλής

Με μια δημόσια τοποθέτηση ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής πήρε θέση στα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα για τις παρακολουθήσεις. Ο κ. Καραμανλής μίλησε για ένα θέμα «βαρύ» και «σοβαρό», σημείωσε πως δεν επιτρέπεται να μείνουν σκιές και τόνισε την ανάγκη να ριχθεί άπλετο φως.

Δύο αναφορές του πρώην πρωθυπουργού είχαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και είναι ενδεικτικές της οπτικής που έχει για τα πράγματα. Πρώτον υπογράμμισε  πως σε  τέτοιου είδους καταστάσεις η κάθαρση επέρχεται μόνο εφ΄ όσον αποσαφηνιστούν πλήρως. Δεύτερον τόνισε πως «η επίκληση του απορρήτου σε τέτοιες περιπτώσεις υποτάσσεται στην ανάγκη κάθαρσης του δημόσιου βίου».

Διαβάστε τη συνέχεια στο ethnos.gr

Διαβάστε επίσης στο ethnos.gr

Προσωπικός γιατρός: Από σήμερα σε Αττική και Νότιο Αιγαίο με λιγοστούς γιατρούς – Μόλις 422 ιδιώτες για όλο το λεκανοπέδιο

Καιρός: Πρόγνωση Μαρουσάκη - Επικίνδυνα φαινόμενα από σήμερα - Προσοχή την Παρασκευή

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia