Βασίλης Κεγκέρογλου
INTIME NEWS/ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
«Να σταματήσει επιτέλους η απαξίωση του μαθήματος της φυσικής και να ενισχυθεί με επαναφορά των ωρών διδασκαλίας, σύγχρονα συγγράμματά και διορισμούς Φυσικών»

Mε ερώτηση που κατατέθηκε προς το Υπουργείο Παιδείας, ο Βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, Βασίλης Κεγκέρογλου, ζητά να σταματήσει η απαξίωση του μαθήματος της φυσικής και να ενισχυθεί με επαναφορά των ωρών διδασκαλίας, σύγχρονα συγγράμματά και διορισμούς Φυσικών.

Η ερώτηση

Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

«Τα τελευταία χρόνια γινόμαστε μάρτυρες μιας συνεχιζόμενης υποβάθμισης του μαθήματος της Φυσικής στα σχολεία μας.

Η μείωση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος, η κατάργηση μαθημάτων Φυσικής (π.χ. μάθημα Γενικής Παιδείας Γ Λυκείου), τα απαρχαιωμένα σχολικά εγχειρίδια και προγράμματα σπουδών δημιουργούν μια εικόνα που δεν αξίζει στην επιστήμη της Φυσικής.

Η Πολιτεία μετά από μια δεκαετία χωρίς προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού προχώρησε το 2021 σε προσλήψεις μόλις 87 Φυσικών για να καλύψει ανάγκες σε όλη την χώρα ενώ την ίδια στιγμή οι προσλήψεις των άλλων ειδικοτήτων στις Φυσικές Επιστήμες ήταν πολλαπλάσιες (816).

Η επιλογή αυτή δημιούργησε προβλήματα στην διδασκαλία της Φυσικής, καθώς οι ώρες διδασκαλίας της Φυσικής καλύφτηκαν από τις υπόλοιπες ειδικότητες Φυσικών Επιστημών (Χημικούς, Βιολόγους, Γεωλόγους) ακόμα και από Μαθηματικούς σε Γυμνάσια, γεγονός επιστημονικά απαράδεκτο.

Η στρεβλή αυτή λογική του Υπουργείου Παιδείας επεκτάθηκε και στους διορισμούς των αναπληρωτών με αποτέλεσμα τα κενά των Φυσικών να καλύπτονται από αναπληρωτές άλλων ειδικοτήτων των Φυσικών Επιστημών.

Επειδή όλα αυτά τεκμηριώνονται στην ανοικτή επιστολή των φυσικών Κρήτης

Επειδή ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος και ειδικότερα ο τρόπος εξέτασης του στις Πανελλήνιες εξετάσεις δημιουργούν μια εντελώς στρεβλή εικόνα για το μάθημα

Επειδή τα γραπτά κάτω από την βάση τα τελευταία χρόνια στις πανελλήνιες εξετάσεις, στο μάθημα της Φυσικής, αυξάνονται κατακόρυφα

Επειδή το μάθημα της Φυσικής έχει ιδιαίτερη χρησιμότητα διότι συμβάλλει στο να αντιληφθούν οι μαθητές τις στοιχειώδεις διεργασίες που συγκροτούν τον κόσμο γύρω μας.

Ερωτάσθε  κ. Υπουργέ:

-Πότε θα τεθούν σε εφαρμογή τα νέα αναλυτικά προγράμματα που έχει εκπονήσει το ΙΕΠ για το μάθημα της Φυσικής, τα οποία κινούνται σε θετική κατεύθυνση και ενδυναμώνουν την πειραματική διάσταση του μαθήματος;

-Προτίθεστε να αυξήσετε τον αριθμό των  διορισμών ( αναπληρωτών και μονίμων ) για τους Φυσικούς ώστε το μάθημα να διδάσκετε από τους κατάλληλους εκπαιδευτικούς;

-Προτίθεστε να αυξήσετε τις ώρες διδασκαλίας του μαθήματος ώστε αυτό να διδάσκεται με επάρκεια;

-Θα κάνετε επιτέλους ουσιαστικό διάλογο με τους επιστημονικούς φορείς και ενώσεις ώστε να καλυφθούν οι πραγματικές ανάγκες για μια ποιοτική εκπαίδευση στην χώρα;».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σπαζοκεφαλιά-γρίφος
Σπαζοκεφαλιά: Ποιο από τα 7 δοχεία γεμίζει πρώτο; Ένα τεστ για IQ πάνω από 129
Ανακαλύψτε την απάντηση σε αυτόν τον γρίφο και διαπιστώστε αν έχετε εξαιρετική αντίληψη και λογική σκέψη
Σπαζοκεφαλιά: Ποιο από τα 7 δοχεία γεμίζει πρώτο; Ένα τεστ για IQ πάνω από 129
robot
Κίνα εναντίον ΗΠΑ: Η μάχη για το "σώμα" της τεχνητής νοημοσύνης έχει ήδη νικητή
Η Αμερική επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά η Κίνα προηγείται ήδη στην κούρσα των ανθρωπόμορφων ρομπότ — και διαμορφώνει τη βιομηχανία του...
Κίνα εναντίον ΗΠΑ: Η μάχη για το "σώμα" της τεχνητής νοημοσύνης έχει ήδη νικητή
mathites
42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα: Έξι μετάλλια για την Ελλάδα με 2 αργυρά και 4 χάλκινα
Στη 42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα, οι Έλληνες μαθητές κέρδισαν δύο αργυρά και τέσσερα χάλκινα μετάλλια
42η Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα: Έξι μετάλλια για την Ελλάδα με 2 αργυρά και 4 χάλκινα