Κυριάκος Μητσοτάκης
Τι δήλωσε στο πλαίσιο της συνάντησης με τον αρμόδιο υπουργό, Αχιλλέα Καραμανλή

«Η βούληση της Κυβέρνησης, από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε την ευθύνη της διακυβέρνησης του τόπου, ήταν και παραμένει η στήριξη των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και η βελτίωση της ποιότητας των αστικών συγκοινωνιών. Αυτή η προτεραιότητα γίνεται ακόμα πιο επείγουσα αν λάβει κανείς υπόψη την πραγματικότητα του κορονοϊού», επισήμανε κατά την επίσκεψή του στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή της ηγεσίας του Υπουργείου και των Διοικήσεων του ΟΑΣΑ, της ΣΤΑ.ΣΥ. και της Ο.ΣΥ., ανακοινώθηκαν τρία άμεσα μέτρα και τρεις μεσοπρόθεσμες ενέργειες για την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών, με στόχο να αυξηθούν τα δρομολόγια, αλλά και να αντιμετωπιστούν χρόνιες παθογένειες.

«Είναι μη επιτρεπτό για όλους μας, να περιμένουν πολίτες υπερβολικά πολύ χρόνο για να μετακινηθούν εντός της Αθήνας και όταν φτάσει ένα λεωφορείο ή ένας συρμός του Μετρό, να στοιβάζονται εντός των μέσων μεταφοράς, μ’ ένα τρόπο που δημιουργεί περισσότερο συγχρωτισμό απ’ αυτόν τον οποίο μπορούμε να ανεχτούμε σε αυτές τις συγκυρίες.

Οι πολίτες δεν ενδιαφέρονται για τις αιτίες των προβλημάτων που εμείς καλούμαστε να διαχειριστούμε», ξεκαθάρισε ο Πρωθυπουργός.

Πιο συγκεκριμένα, η Κυβέρνηση θα προχωρήσει άμεσα σε προμήθεια 300 σύγχρονων λεωφορείων, ηλικίας μέχρι 10 ετών με leasing, σε 655 προσλήψεις σε ΣΤΑΣΥ και Ο.ΣΥ. σε ειδικότητες αιχμής, καθώς και σε ενίσχυση της Ο.ΣΥ. με 203 οχήματα και 550 οδηγούς σε ημερήσια βάση, μέσω αναδιάταξης των δρομολογίων της και συνεργασίας με τα ΚΤΕΛ, με ΣΔΙΤ.


Παράλληλα, αποφασίστηκαν τρεις μεσοπρόθεσμες ενέργειες, που θα ενταχθούν στο κυβερνητικό σχέδιο για το Ταμείο Ανάκαμψης: Η αναβάθμιση 15 συρμών που κινούνται στη Γραμμή 1 του Μετρό, η αγορά επτά συρμών για τις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό και η προκήρυξη διαγωνισμού για την προμήθεια νέων λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Για την Αθήνα ο διαγωνισμός θα αφορά στην προμήθεια περίπου 1.000 σύγχρονων οχημάτων. Στόχος είναι η προκήρυξη για τα πρώτα 600 να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Νοέμβριο και τα 300 εξ αυτών να κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας μέχρι το τέλος του 2021.

Ο κ. Μητσοτάκης ευχαρίστησε όλους τους εργαζόμενους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ενώ ζήτησε και τη βοήθειά τους για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού σε μια δύσκολη συγκυρία.

Όπως ανέφερε, «γνωρίζω ότι και αυτοί καταβάλλουν πολύ μεγάλες προσπάθειες, έτσι ώστε η πόλη να λειτουργεί, αν μη τι άλλο, με ρυθμούς οι οποίοι να είναι αποδεκτοί.

Να ζητήσω, όμως, και τη συνεργασία τους, διότι αυτή τη στιγμή κάνουμε αυτό το οποίο μας αναλογεί, που είναι να προχωρήσουμε πολύ γρήγορα σε προσλήψεις νέου προσωπικού, κάτι το οποίο αποτελούσε πάγιο αίτημα όλων των σωματείων εργαζομένων. Πρέπει και αυτοί όμως να μας βοηθήσουν -και να βοηθήσουν συνολικά- το επιβατικό κοινό».

Μεταξύ άλλων σχολίασε ότι δεν γίνεται να υπάρχουν σήμερα οδηγοί των τρόλεϊ οι οποίοι αρνούνται να οδηγήσουν μπλε λεωφορείο.

Παράλληλα υπενθύμισε την υποχρεωτική χρήση μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. «Είναι απολύτως αυτονόητο ότι με τη χρήση της προστατεύουμε τους εαυτούς μας ειδικά σε ένα Μέσο Μαζικής Μεταφοράς.

Είναι το ελάχιστο το οποίο μπορούμε να κάνουμε. Και βέβαια υπάρχουν πάντα σχεδιασμοί από το Υπουργείο, αλλά και από τις διοικήσεις των εταιρειών, σε περίπτωση που χρειαστεί τον Σεπτέμβριο - Οκτώβριο να παρθούν επιπρόσθετα μέτρα, ανάλογα και με την πορεία του κορονοϊού, αυτά να ληφθούν, ώστε να διαφυλάξουμε αυτό το οποίο έχουμε καταφέρει μέχρι στιγμής.

Να προστατεύσουμε με μεγάλη αποτελεσματικότητα τη δημόσια υγεία, την υγεία όλων των συμπολιτών μας, την υγεία αυτών που είναι εξαρτημένοι -για τις καθημερινές τους μετακινήσεις- από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς», πρόσθεσε.

Στην σύσκεψη συμμετείχαν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, ο Υφυπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών Νίκος Σταθόπουλος, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, ο Πρόεδρος του ΟΑΣΑ. Γιάννης Γκόλιας, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ Νίκος Αθανασόπουλος, ο Πρόεδρος της Ο.ΣΥ. Βασίλης Ξυπολυτάς, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.ΣΥ. Στέφανος Αγιάσογλου, ο Πρόεδρος της ΣΤΑ.ΣΥ. Χάρης Δαμάσκος και ο Διευθύνων Σύμβουλος ΣΤΑ.ΣΥ. Νίκος Χαιρέτας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 27/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

οκτα
Η Ελλάδα βυθίζεται σε ένα εργασιακό καθεστώς εξουθένωσης - Η 13ωρη εργασία γίνεται «κανονικότητα»
Πλέον, η ίδια η πολιτεία ανοίγει τον δρόμο ώστε ένας εργοδότης να έχει εργαζόμενους εγκλωβισμένους για 13 ώρες συνεχόμενα
Η Ελλάδα βυθίζεται σε ένα εργασιακό καθεστώς εξουθένωσης - Η 13ωρη εργασία γίνεται «κανονικότητα»
Σοφία Ζαχαράκη
Προβληματισμοί του Υπουργείου Παιδείας «για την υπερβαθμολόγηση μαθητών Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου»
Το Υπουργείο Παιδείας αναθέτει στην ΑΔΙΠΠΔΕ μελέτη για την υπερβαθμολόγηση και την αναβάθμιση των κριτηρίων προαγωγής και αποφοίτησης μαθητών...
Προβληματισμοί του Υπουργείου Παιδείας «για την υπερβαθμολόγηση μαθητών Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου»
ΑΔΕΔΥ: Απεργία στο Δημόσιο
Νέο Πειθαρχικό: Σήμερα η μεγάλη απεργία - Ποιοι συμμετέχουν στην κινητοποίηση
Σε απεργιακό κλοιό το Δημόσιο – Πανελλαδική κινητοποίηση αύριο με φόντο το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο
Νέο Πειθαρχικό: Σήμερα η μεγάλη απεργία - Ποιοι συμμετέχουν στην κινητοποίηση
εκπαιδευτικός
Ο αφόρητος οικονομικός γολγοθάς των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Μισθός για ένα 15νθήμερο, φτώχεια... και δανεικά!
Αν δεν φροντίσουμε εκείνους που κρατούν το σχολείο όρθιο, πώς θα φροντίσουν εκείνοι το μέλλον των παιδιών μας;
Ο αφόρητος οικονομικός γολγοθάς των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Μισθός για ένα 15νθήμερο, φτώχεια... και δανεικά!