menoyme_spiti
Χρηματοδότηση της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι»

Στη δημοσιότητα, μετά από 3 μήνες, δόθηκαν τα ακριβή ποσά που έλαβαν τα ΜΜΕ (εφημερίδες, sites, ραδιοφωνικοί σταθμοί) για την προώθηση της καμπάνιας «Μένουμε σπίτι».

Για τη δημοσίευση της σχετικής λίστας, υπήρξε μεγάλη πολιτική αντιπαράθεση και αρκετά «ερωτηματικά» για τα κριτήρια, βάσει των οποίων επελέγησαν συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΛΙΣΤΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός: Οι πρώτες 227 ειδικότητες και η ύλη

Ανακοινώθηκε για Μάρτιο ο Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ - Αιτήσεις εδώ για προετοιμασία

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

kokkinolaimis
Τα Θρανία της Άνοιξης κυκλοφορούν το 11ο τεύχος παιδικής εφημερίδας
«Τα θρανία της άνοιξης» και οι μαθητές που κάνουν ραδιόφωνο, από διάφορες πόλεις της Ελλάδας, συμμετέχουν στην έκδοση της παιδικής εφημερίδας «ο...
Τα Θρανία της Άνοιξης κυκλοφορούν το 11ο τεύχος παιδικής εφημερίδας