Για μεγάλη μάχη εν όψει του δευτέρου γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών έκανε λόγο η Ρένα Δούρου, ευχαριστώντας «από τα βάθη της καρδιάς της» όσους τη στήριξαν. Όπως είπε αυτή ήταν η καλύτερη απάντηση στις «συκοφαντίες» και στις «χυδαιότητες» που δέχθηκε, από άτομα -όπως είπε- με ονοματεπώνυμο. Η κ. Δούρου είπε ότι την επόμενη Κυριακή πρέπει να «βάλουμε ανάχωμα στην δεξιά και την ακροδεξιά».
Ρ. Δούρου: Να βάλουμε ανάχωμα στην δεξιά και την ακροδεξιά
Δηλώσεις της Ρένας Δούρου για το εκλογικό αποτέλεσμα
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο