Πριν ένα διάστημα στην εξίσωση των διαπραγματεύσεων είχε μπει και ο δήμος Θεσσαλονίκης με την πρόεδρο του Κινήματος Αλλαγής να στηρίζει την υποψηφιότητα της Εύας Καϊλή.
Δεδομένων, όμως, των συσχετισμών στη συμπρωτεύουσα η ευρωβουλευτής αποφάσισε να μην είναι υποψήφια. Και η Φώφη Γεννηματά αποδέχθηκε τελικώς το δικαίωμά της, καθώς είναι εκλεγμένη, να διεκδηκήσει μία ακόμη θητεία στις Βρυξέλλες.