«Ο ανασχηματισμός έγινε για να βολέψει ο κ. Τσίπρας τους δικούς του», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Άδωνις Γεωργιάδης, κάνοντας λόγο για «ανακύκλωση των ίδιων προσώπων».
Σε συνέντευξη Τύπου στην Κέρκυρα, το Σάββατο, ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι «αυξήθηκαν οι αρμοδιότητες των λειτουργιών των υπουργών και των αναπληρωτών υπουργών, ακριβώς για να βολέψει ο κ. Τσίπρας τους δικούς του και να μπορέσει να διαχειριστεί τον όποιο πολιτικό χρόνο τού απομένει με τις μικρότερες δυνατές εσωκομματικές εντάσεις».
Ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. εκτίμησε ότι το νέο υπουργικό σχήμα δεν είναι λειτουργικό, συμπληρώνοντας ότι «δεν αναμένεται να μπορέσει κάνει τίποτε ουσιαστικό για την ελληνική οικονομία».