Με τις τοποθετήσεις των εισηγητών των κομμάτων ξεκίνησε στην Ολομέλεια της Βουλής η συζήτηση για το νέο εκλογικό νόμο.
Σημειώνεται πως την Πέμπτη 21/7 αναμένεται να πραγματοποιηθεί η ψηφοφορία για το νόμο.
Παράλληλα, σημειώνεται πως η Χρυσή Αυγή ανακοίνωσε πως θα απέχει από την ψηφοφορία της Πέμπτης.
Δείτε live την πρώτη συνεδρίαση της Ολομέλειας: