Από την Τρίτη, στις 5 το απόγευμα, αρχίζει η συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής σχετικά με την πρόταση της κυβέρνησης για την αλλαγή του εκλογικού νόμου.
Η συζήτηση αναμένεται να ολοκληρωθεί την Πέμπτη, με την ψηφοφορία, μετά από τρεις απογευματινές συνεδριάσεις, προκειμένου να δοθεί χρόνος σε όλα τα κόμματα να τοποθετηθούν αναλυτικά.