Thumbnail
Δηλώσεις Λυμπεράκη από το Ποτάμι

«Όμως θέλω να σας πω ότι όλα τα μέτρα, ακόμα και των πλειστηριασμών, και το ξέρω οτι είναι πολύ αντιδημοφιλές αυτό που λέω.. είναι πολύ σημαντικότερο να μη βάλουμε μία βόμβα στη συνολική ομαλή πορεία ή εξομάλυνση της πορείας της χώρας και όλα τα πράγματα, και οι αδικίες και οι σκληρότητες μπορούν να αντιμετωπιστούν εξαιρετικά αποτελεσματικά στην πορεία με αντισταθμιστικά ή ισοδύναμα»

ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΘΑ ΕΝΝΟΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΕΓΟΥΣ 

Στη συνέχεια κατηγόρησε τον Καραγκούνη της ΝΔ οτι αν τα είχαν εφαρμόσει ήδη αυτοί αυτά τώρα θα ήμασταν ενδεχομένως σε καλύτερη κατάσταση (!!!)

Αυτή η Νεοφιλελεύθερη κυρία πήρε 11.000 σταυρούς στις εκλογές.

http://patratora.gr/archives/116626

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»