O Αλέξης Τσίπρας επιβεβαίωσε από το βήμα της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ τις πλροφορίες για την υγεία του και την μεταφορά του στο νοσοκομείο. Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στο πρόβλημα υγείας που τον ταλαιπώρησε και συγκεκριμένα αναφερόμενος στην εξέτασή του στο νοσοκομείο «Αγιος Σάββας». δήλωσε: «Πήγα για μία προληπτική εξέταση, για μία ακτινογραφία. Ολα είναι καλά»,
Αιτία η πνευμονία που τον ταλαιπώρησε το προηγούμενο διάστημα, κατά τα διαδοχικά ταξίδια του στο εξωτερικό, οπότε θέλησε να βεβαιωθεί ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
«Μου είπαν να πίνω πορτοκαλάδες», συμπλήρωσε.