Thumbnail
《Την άνοιξη αν δεν την βρεις, την φτιάχνεις》 -Ελύτης 

 

 Είμαι ακόμη μια μαθήτρια της Γ τάξης, των θετικών επιστημών. Οι καταστάσεις που διανύουμε είναι ψυχοφθόρες για όλους μας. Όμως ιδιαίτερα για την γενιά μας, καθώς και τους αποφοίτους που έρχονται ξανά 《αντιμέτωποι》 με τις Πανελλαδικές εξετάσεις. 

Η ιδέα των πανελληνίων αποτελεί κύριο μέλημα, καθώς είναι ο μοναδικος τρόπος εξασφαλίσεις μια θέση στην δωρεαν τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Όλοι οι υποψήφιοι που επιθυμούμε να συμμετέχουμε στις εξετάσεις, τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε επιμείνει τις αλλαγές της εκάστοτε κυβερνήσεις, ήρθαμε αντιμέτωποι με αύξηση της ύλης καθώς και ραγδαίες αλλαγές του τρόπου προσεγγίσεις του μαθήματος κατά τις διδακτικές ώρες. Που μας άφηναν αβέβαιους για τον τρόπο υλοποίησης τους. Για παράδειγμα η σύγχυση που προήλθε από την προσθήκη της Λογοτεχνία στα εξεταζόμενα μάθημα.

Παρά όλες αυτές τις αλλαγές, τις επιμειναμε και αντικρουσαμε όλες τις επιπτώσεις και την αοριστία τους.

Βρισκόμασταν πριν την τελική ευθεία.Με ήδη πεσμένη ψυχολογία και ηθικό, με ατελείωτες ώρες πάνω από τα βιβλία, με ανεξέλεγκτες κρίσεις άγχους καθώς και απογοήτευση. Είχαμε το κουράγιο να συνεχίσουμε,

παρηγορώντας ο ένας τον άλλο κάθε φορά που σκεφτόμασταν να τα παρατήσουμε ή στην αποτυχία κάποιου διαγωνίσματος. Διότι έχουμε δίπλα τους φίλους μας τους καθηγητές μας που πιστεύουν σε εμάς και κυρίως τον εαυτό μας που πρέπει να ανταμειφθεί.

Πέντε μήνες λοιπόν πριν από την πραγματοποιηση των Πανελληνίων βρισκόμαστε πάλι εκτός απροόπτου και δια μέσω μιας πανδημίας. Έτσι όλοι κληθήκαμε να ακολουθήσουμε κάποια μέτρα. Όλοι οι καθηγητές, μας παρότρυνουν να διαβάζουμε και ότι είναι ιδανική ευκαιρία. Έτσι και γω έπραξα. Ατελείωτες ώρες διαβάσματος μέχρι την ανακοίνωση ότι οι ύλη θα αλλάξει καθώς και η ημερομηνία θα μεταφερθεί. 

Πριν την τελική ευθεία ανατραπηκαν όλα.

Με τι κουράγιο να παρηγορήσουμε ο ένας τον άλλον. Πώς κάθε βράδυ να μην με βρίσκει 《κενή 》 δίχως όρεξη για την συνέχισή του αγώνα μου. Σίγουρα,  πρωταρχικό ρόλο έχει η υγεία. Όμως είναι ειρωνικό να συμπληρώνουμε αιτήσεις πανελληνίων ενώ δεν γνωρίζουμε καν την εξεταστέα ύλη. 

Είναι παράδοξο να κανω επαναληψεις γνωρίζοντας ότι κεφάλαια από αυτά που διαβάζω  δεν θα κληθώ να τα εξετάσω. Φυσικά, καταλαβαίνω ότι η ημερομηνία των πανελληνίων είναι ρευστή, αφού καθημερινά 《κρεμόμαστε》 από κάθε είδηση,μήπως μπορέσουμε να καταλάβουμε ποτέ θα τελειώσει όλο αυτό.

Αυτό που ζητάω καθώς και άλλοι συμμαθητές μου είναι η ξεκάθαρη εικόνα της ύλης.Να έχουμε λόγο να ξυπνάμε το πρωί και να μην αμφιβάλουμε αν αυτό που διαβάζουμε θα μας χρειαστεί, να μην χρειάζεται ο αγώνας μας και η αγωνία μας να είναι αεναοι. 

Προς την γενιά του 2002 

Ας ελπίσουμε αυτός ο μαθητικός  αγώνας να είναι ο τελευταίος μας.

《Την άνοιξη αν δεν την βρεις, την φτιάχνεις》 -Ελύτης 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα