Τέντα στην Κίνα
Καταιγίδα σήκωσε στον αέρα τέντα και τον κόσμο που την κρατούσε

Ένα συγκλονιστικό βίντεο κάνει το γύρο του διαδικτύου αποτυπώνοντας τη συγκλονιστική στιγμή που ο ισχυρός αέρας σηκώνει την τέντα ενός εστιατορίου στην Κίνα και τραβώντας, σαν ανεβοστρόβιλος ,τον κόσμο που στηριζόταν πάνω της.

Στο βίντεο-ντοκουμέντο φαίνεται αρκετός κόσμος να «αιωρείται» μαζί με την τέντα πριν πέσει πάνω στα τραπεζοκαθίσματα και τραυματιστεί.

Οι δεκάδες τραυματίες μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία και τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι παρά την πτώση και την επώδυνη προσγείωσή τους, τα τραύματα τους δεν ήταν σοβαρά. Ωστόσο, ο συνολικός αριθμός των τραυματιών παραμένει ακόμα αδιευκρίνιστος.

Όπως φαίνεται στο βίντεο, τα πρώτα γέλια για την ξαφνική περιπέτεια ακολούθησαν κραυγές αγωνίας την ώρα που ο ισχυρός αέρας αποκόλλησε την τέντα από το εστιατόριο όπου βρίσκονταν πολλοί θαμώνες και εργαζόμενοι.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia