ουκρανικός πύραυλος
Belarus News
Τον ουκρανικό πύραυλο που έπεσε στη Λευκορωσία πριν λίγες ώρες, κατέρριψε η αντιαεροπορική άμυνα της χώρας

Ουκρανικός πύραυλος τύπου S-300 έπεσε στο έδαφος της Λευκορωσίας, σήμερα, μεταξύ 10:00 και 11:00, όπως πληροφορήθηκε το BelTA.

Το υπουργείο Άμυνας της Λευκορωσίας ανακοίνωσε ότι οι δυνάμεις του αντιαεροπορικής άμυνας ήταν αυτές που κατέρριψαν τον πύραυλο.

Η κατάρριψη του πυραύλου

Πιο συγκεκριμένα ο πύραυλος έπεσε στην συνοριακή περιοχή Μπρεστ γύρω στις 10 πμ (09:00 ώρα Ελλάδας) σήμερα.

Το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων της Λευκορωσίας BelTA είχε νωρίτερα μεταδώσει ότι ουκρανικός πύραυλος S-300 είχε καταπέσει σε λευκορωσικό έδαφος κατά τη διάρκεια μιας εκ των πιο εκτεταμένων πυραυλικών επιθέσεων της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας από την έναρξη του πολέμου.

Η ίδια πηγή είχε αναφέρει ότι το υπουργείο Άμυνας του Μινσκ ερευνά εάν τα συστήματα αντιαεροπορικής άμυνας της Λευκορωσίας είχαν καταρρίψει τον πύραυλο ή πρόκειται για εσφαλμένη εκτόξευση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia