amea_thalassa
Ένας σύζυγος φέρεται να έσπρωξε την καθηλωμένη σε αναπηρικό αμαξίδιο σύζυγό του από την αποβάθρα ενός λιμανιού στην Ιαπωνία, πριν ομολογήσει το έγκλημά του στην αστυνομία αμέσως μετά.

Ο Hiroshi Fujiwara, 81 ετών, κατηγορείται ότι έσπρωξε την ανάπηρη σύζυγό του στη θάλασσα και την άφησε να πνιγεί, έξω από την πόλη Oisu, 35 μίλια νότια του Τόκιο, όπως μεταδίδει η βρετανική εφημερίδα Daily Mail.

Το παντρεμένο ζευγάρι ζούσε μόνο του σε ένα διαμέρισμα στην παραθαλάσσια πόλη, με την Teruko Fujiwara να λαμβάνει βοήθεια μόνο από τον σύζυγό της.

Σύμφωνα με την ιαπωνική εφημερίδα Asahi Shimbun, ο Hiroshi δήλωσε ότι είχε «κουραστεί» να τη φροντίζει, μετά από περισσότερα από 40 χρόνια γάμου.

Η αστυνομία δέχτηκε ένα τηλεφώνημα στις 7 το πρωί από τον γιο του ζευγαριού, ο οποίος είπε: «Ο πατέρας μου είπε ότι έσπρωξε τη μητέρα μου στη θάλασσα».

Πρόσθεσε ότι ο Hiroshi έσπρωξε τη σύζυγό του κατά μήκος της αποβάθρας, πριν ανατρέψει το αναπηρικό αμαξίδιο στη θάλασσα, την περασμένη Τετάρτη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia