ipa pyrovolismoi sxoleio
15χρονος με ημιαυτόματο πιστόλι σκόρπισε το θάνατο σε σχολείο στις ΗΠΑ - Νεκροί τέσσερις μαθητές - Το πιστόλι αγόρασε ο πατέρας του μόλις τέσσερις ημέρες πριν

Την τελευταία του πνοή άφησε και τέταρτος μαθητής, 17 ετών, ο οποίος υπέκυψε στα τραύματά του, κατά την επίθεση 15χρονου σε σχολείο στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ.

Στο νέο περιστατικό πυροβολισμών σε σχολείο της χώρας έχασαν τη ζωή τους άλλοι τρεις μαθητές, 17, 16 και 14 ετών.

Από τους οκτώ τραυματίες, οι επτά ήταν μαθητές, ενώ οι δύο νοσηλεύονται με τραύματα από σφαίρες στο κεφάλι. 

Ακόμα, δύο κορίτσια τραυματίστηκαν σοβαρά στο στήθος και το ένα από αυτά έχει διασωληνωθεί.

Στο νοσοκομείο διακομίσθηκε επίσης ένας εκπαιδευτικός που είχε τραυματιστεί στον ώμο, ο οποίος πήρε εξιτήριο αργότερα.

Ο βοηθός σερίφη, Μάικλ Μακάμπι, ανέφερε ότι ο 15χρονος δράστης πυροβόλησε πάνω από 20 φορές με ημιαυτόματο πιστόλι.

Μάλιστα, σύμφωνα με τις αρχές, το πιστόλι φέρεται να το είχε αγοράσει ο πατέρας του στις 26 Νοεμβρίου, μαζί με τρεις γεμιστήρες 15 σφαιρών.

Ο δράστης που συνελήφθη είχε αναρτήσει απειλητικά μηνύματα στα social media.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia