klimatikoi metanastes eos to 2050
Πρόβλεψη της Παγκόσμιας Τράπεζας κάνει λόγο για έως και 216 εκατομμύρια «κλιματικούς μετανάστες» έως το 2050 λόγω των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής

Έως 216 εκατομμύρια άνθρωποι θα μπορούσαν να μεταναστεύσουν έως το 2050 παγκοσμίως για να ξεφύγουν από τις επιβλαβείς επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, όπως είναι η μείωση της αγροτικής παραγωγής, η έλλειψη νερού και η άνοδος της στάθμης της θάλασσας, ένα φαινόμενο που δεν είναι εντούτοις μη αναστρέψιμο, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα.

Το ινστιτούτο με έδρα την Ουάσιγκτον δημοσίευσε σήμερα μια έκθεση, που συμπληρώνει την πρώτη έκθεση αυτού του είδους, η οποία δόθηκε στη δημοσιότητα το 2018 και επικεντρωνόταν εκείνη την περίοδο σε τρεις περιοχές του κόσμου: την υποσαχάρια Αφρική, τη νότια Ασία και τη Λατινική Αμερική. Προέβλεπε τότε 143 εκατομμύρια «κλιματικούς μετανάστες» έως το 2050 για αυτές τις αναπτυσσόμενες περιοχές.

Αυτή τη φορά, η Παγκόσμια Τράπεζα πρόσθεσε άλλες τρεις περιοχές: την ανατολική Ασία και τον Ειρηνικό, τη βόρεια Αφρική όπως και μια περιοχή που αποτελείται από την ανατολική Ευρώπη και την κεντρική Ασία, προκειμένου να αναπτύξει «μια παγκόσμια εκτίμηση», εξήγησε ο Γιούργκεν Φόγκελε, αντιπρόεδρος της Παγκόσμιας Τράπεζας για τη βιώσιμη ανάπτυξη, σε αυτήν την έκθεση.

«Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι αυτή η πρόβλεψη δεν είναι δεδομένη», σχολίασε.

«Εάν οι χώρες αρχίσουν τώρα να μειώνουν τα αέρια που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, τις αποκλίσεις αναφορικά με την ανάπτυξη, να αποκαθιστούν τα ζωτικής σημασίας οικοσυστήματα και να βοηθούν τους ανθρώπους να προσαρμόζονται, η κλιματική μετανάστευση θα μπορούσε να μειωθεί κατά περίπου 80%, στους 44 εκατομμύρια ανθρώπους έως το 2050», υπογράμμισε.

Αντιθέτως, χωρίς τη λήψη αποφασιστικής δράσης, θα υπάρξουν «hotspots» κλιματικής μετανάστευσης, προειδοποίησε, με σημαντικές επιπτώσεις για τις χώρες υποδοχής, που δεν είναι συχνά καλά προετοιμασμένες στο να υποδεχθούν πολλούς επιπλέον μετανάστες.

«Η πορεία των κλιματικών μεταναστεύσεων κατά τη διάρκεια του προσεχούς μισού αιώνα εξαρτάται από τη συλλογική δράση μας στο θέμα της κλιματικής αλλαγής και την ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια», κατέληξε ο Φόγκελε, απευθύνοντας έκκληση να υπάρξει δράση «τώρα».

Προς το παρόν, η Παγκόσμια Τράπεζα προβλέπει ότι έως το 2050, η υποσαχάρια Αφρική θα μπορούσε να δει έως 86 εκατομμύρια κλιματικούς μετανάστες, η ανατολική Ασία και ο Ειρηνικός 49 εκατομμύρια, η νότια Ασία 40 εκατομμύρια, η βόρεια Αφρική 19 εκατομμύρια, η Λατινική Αμερική 17 εκατομμύρια , η ανατολική Ευρώπη και η κεντρική Ασία, 5 εκατομμύρια.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia 2022
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
Ο διευθυντής αφού εντόπισε τη βολίδα αγνώστου διαμετρήματος, την παρέδωσε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή