Air France
Η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία σημείωσε πως προσφέρθηκε προϊόν με λιστερία, χωρίς όμως να αναφερθεί κρούσμα

Η αεροπορική εταιρεία Air France ενημέρωσε σήμερα τους πελάτες της για την παρουσία λιστερίας σε σάντουιτς με τόνο, τα οποία σερβιρίστηκαν σε εννέα πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, το διάστημα μεταξύ 21ης και 24ης Μαΐου, επισημαίνοντας ότι κανένα κρούσμα λιστερίωσης δεν έχει καταγραφεί έως σήμερα.

«Στο πλαίσιο των διαδικασιών ελέγχου, με τις οποίες διασφαλίζεται η ποιότητα των διατροφικών προϊόντων που διανέμονται στις πτήσεις της, η Servair, προμηθευτής τροφίμων σε πτήσεις, ενημέρωσε την Air France για την παρουσία λιστερίας σε ένα σάντουιτς με τόνο που προσφερόταν στην υπηρεσία σελφ σέρβις» εξηγεί η αεροπορική εταιρεία.

Τα σάντουιτς αυτά προσφέρονταν στην οικονομική και την πρώτη θέση σε εννέα πτήσεις μεγάλων αποστάσεων από το Παρίσι προς το Ντουμπάι, τη Ρεϊνιόν, την Άκρα, τη Ντζαμένα, το Μπαμακό και την Αμπούτζα.

Η Air France διαβεβαιώνει ότι όλα τα προϊόντα της Air Food, του παρόχου που σχετίζεται με την υπόθεση, αποσύρθηκαν από τις προμήθειες της.

«Έως σήμερα, κανένα κρούσμα δεν αναφέρθηκε από την Air France ή τη Servair» τονίζει η εταιρεία.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα