Thumbnail
Στο Γιοχάνεσμπουργκ

Σκηνές τρόμου έζησαν οι 94 επιβαίνοντες και τα μέλη του πληρώματος του Boeing 737 της British Airways κατά τη διασικασία προσγείωσης στο αεροδρόμιο του Γιοχάνεσμπουργκ.

Ο πιλότος προσγείωσε το αεροπλάνο κυριολεκτικά με το φτερό, καθώς υπήρξε πρόβλημα στο σύστημα πέδισης και δεν κατέβηκε ο αριστερός τροχός. Το Boeing 737, ήταν νοικιασμένο από την εταιρεία Comair της Νότιας Αφρικής.

«Έβγαιναν φλόγες από την πρόσκρουση του αεροπλάνου στο δρόμο. Οι μηχανές σέρνονταν στο έδαφος και το φτερό έδειχνε να έχει καταστραφεί ολοσχερώς» τόνισε χαρακτηριστικά ο Γουόρεν Μαν, ο οποίος απαθανάτισε τη δραματική προσγείωση.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Comair, δεν υπήρξε ο παραμικρός τραυματισμός ενώ όλοι οι επιβάτες κατέβηκαν από την σκάλα έκτακτης ανάγκης. Το αεροπλάνο εκτελούσε το δρομολόγιο Πορτ Ελίζαμπεθ-Γιοχάνεσμπουργκ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eep_evp.jpg
8.480 προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι απαντά το Υπουργείο για τις οργανικές θέσεις των σχολικών νοσηλευτών
8.480 προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024-2025 – Τι προβλέπεται για τους σχολικούς νοσηλευτές ΠΕ25
8.480 προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ: Τι απαντά το Υπουργείο για τις οργανικές θέσεις των σχολικών νοσηλευτών
paideias
Υπουργείο Παιδείας - ΙΕΠ: Μειώνουν την διδακτέα ύλη - Αλλάζουν τους μαθησιακούς στόχους
Στο πλαίσιο του νέου σχεδιασμού οι μαθησιακοί στόχοι χωρίζονται σε "βασικούς  -υποχρεωτικούς " και σε "πρόσθετους - προαιρετικούς".
Υπουργείο Παιδείας - ΙΕΠ: Μειώνουν την διδακτέα ύλη - Αλλάζουν τους μαθησιακούς στόχους