Στη σύλληψη δύο γονέων, ηλικίας 37 και 33 ετών, προχώρησαν οι αστυνομικές αρχές το βράδυ της Τρίτης (12/5) στο Περιστέρι, έπειτα από καταγγελία για τις συνθήκες διαβίωσης των έξι ανήλικων παιδιών τους.
Οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. που έφτασαν στην οικία επί της οδού Κηπουπόλεως, βρέθηκαν αντιμέτωποι με ένα σκηνικό πλήρους παραμέλησης.
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., τα παιδιά, ηλικίας από 3 έως 11 ετών, ζούσαν σε περιβάλλον με εξαιρετικά ακατάλληλες συνθήκες υγιεινής, ενώ έφεραν ακαθαρσίες στο σώμα τους.
Οι γονείς συνελήφθησαν με την κατηγορία της έκθεσης ανηλίκων σε κίνδυνο ενω τα έξι παιδιά απομακρύνθηκαν άμεσα από τον χώρο και μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού», όπου υποβάλλονται σε ιατρικές εξετάσεις και παραμένουν για παρακολούθηση.