Ξυλοδαρμός στη Χαλκίδα
Βίαιο επεισόδιο μεταξύ εφήβων στη Χαλκίδα – Νοσηλεύεται με σοβαρά τραύματα 19χρονος

Ένα ακόμη περιστατικό νεανικής βίας καταγράφηκε αργά το βράδυ της Παρασκευής στη Χαλκίδα, με θύμα έναν 19χρονο, ο οποίος φέρει σοβαρά τραύματα στο κεφάλι και νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, δράστης φέρεται να είναι ένας 18χρονος, ο οποίος είχε προηγουμένως κανονίσει συνάντηση με τον 19χρονο, με τον οποίο υπήρχε προσωπική ένταση. Το θύμα συνοδευόταν από έναν 17χρονο φίλο του.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η οποία εξελίχθηκε σε επεισόδιο, ο 18χρονος – που φέρεται να γνωρίζει πολεμικές τέχνες – επιτέθηκε απρόκλητα στον 19χρονο, προκαλώντας του βαριά κατάγματα και κακώσεις. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, αφορμή για την επίθεση φέρεται να ήταν ένα «like» του θύματος σε ανάρτηση της συντρόφου του δράστη σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Στο επεισόδιο τραυματίστηκε και ο 17χρονος φίλος του θύματος, ο οποίος προσπάθησε να παρέμβει. Οι αρχές διερευνούν το περιστατικό, ενώ εξετάζεται η εμπλοκή και άλλων ατόμων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia