Κοινωνία

Στο νοσοκομείο 14χρονη στο Ρέθυμνο μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε γλέντι

νοσοκομείο
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Η ανήλικη μεταφέρθηκε άμεσα στο νοσοκομείο για τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και παρακολούθηση της κατάστασής της.

Στο νοσοκομείο κατέληξε μια 14χρονη το περασμένο Σάββατο στο Ρέθυμνο, έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ κατά τη διάρκεια γλεντιού που διοργανώθηκε από πολιτιστικό σύλλογο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost.gr, το ανήλικο κορίτσι συμμετείχε στη γιορτή μαζί με φίλους της, όταν – υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες – της δόθηκε αλκοολούχο ποτό. Λίγο αργότερα, η 14χρονη παρουσίασε έντονη αδιαθεσία, γεγονός που προκάλεσε ανησυχία στους παρευρισκόμενους.

Η ανήλικη μεταφέρθηκε άμεσα στο νοσοκομείο για τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και παρακολούθηση της κατάστασής της.

Οι αρχές κινητοποιήθηκαν άμεσα και προχώρησαν στη σύλληψη του υπευθύνου του πολιτιστικού συλλόγου, στο πλαίσιο των ερευνών για το περιστατικό και την ευθύνη επί της διοργάνωσης.

Το συμβάν εγείρει σοβαρά ερωτήματα για την ασφάλεια ανηλίκων σε δημόσιες εκδηλώσεις και την εποπτεία στη διακίνηση αλκοόλ.

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Market Pass 2026: 600.000 δικαιούχοι παίρνουν ως 240 ευρώ - Πότε τα παίρνετε

Ανατροπή στους πίνακες ΑΣΕΠ: Ακυρώνονται προσλήψεις αναπληρωτών μετά από ελέγχους

Πανελλήνιες 2026: Η πρώτες εκτιμήσεις για τις βάσεις σε  Νομικές, Πολυτεχνεία και Ιατρικές

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

κοινωνία