Η διαδικασία απόκτησης ψηφιακής υπογραφής από τους δημόσιους υπαλλήλους ξεκινά με την υποβολή αίτησης στον αρμόδιο Διαχειριστή Ψηφιακών Πιστοποιητικών (ΔΨΠ) του φορέα τους. Η αίτηση κατατίθεται ηλεκτρονικά μέσω της Κεντρικής Συλλογής Ηλεκτρονικών Δεδομένων Επικοινωνίας (ΚΣΗΔΕ).
Οι δημόσιοι υπάλληλοι μπορούν να ενημερωθούν για τον τρόπο απόκτησης και χρήσης της Ψηφιακής Υπογραφής μέσω του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και της ΑΠΕΔ. Ενδεικτικά, οι διαδικασίες περιλαμβάνουν την απόκτηση ψηφιακού πιστοποιητικού, την υπογραφή εγγράφων μέσω WebSign ή DocuSign, καθώς και τη δυνατότητα ανάκλησης του πιστοποιητικού, αν χρειαστεί.
Η αίτηση για το πιστοποιητικό υποβάλλεται από τον δικαιούχο με τη χρήση του προσωπικού υπηρεσιακού λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και του αριθμού κινητού τηλεφώνου του. Η αίτηση μπορεί να υποβληθεί μέσω της εφαρμογής MyGovApp ή μέσω της ιστοσελίδας της ΚΣΗΔΕ.
Ακολουθεί η διαδικασία λήψης του ψηφιακού πιστοποιητικού:
Υποβολή της αίτησης από τον δικαιούχο στον ΔΨΠ του φορέα.
Έγκριση της αίτησης από τον ΔΨΠ.
Λήψη κωδικού επαλήθευσης (OTP) και εισαγωγή του από τον δικαιούχο στην εφαρμογή.
Καταχώριση των προσωπικών στοιχείων και επιλογή της εφαρμογής για τη δημιουργία του πιστοποιητικού.
Ολοκλήρωση της διαδικασίας με την έκδοση του ψηφιακού πιστοποιητικού.
Αυτός ο νέος τρόπος εξασφαλίζει την εύκολη και ασφαλή υπογραφή εγγράφων και εγγυάται την προστασία των προσωπικών δεδομένων των δημοσίων υπαλλήλων, σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR).
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ