down_syndrome
Το μίνι μιούζικαλ αναδεικνύει την ανάγκη για μία κοινωνία που να περιλαμβάνει όλους, όπου η συμμετοχή στις αποφάσεις που τους αφορούν θα είναι δεδομένη.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down, η 21η Μαρτίου, κυκλοφόρησε το μίνι μιούζικαλ «No Decision Without Us» που κέρδισε τις εντυπώσεις και έγινε viral. Το έργο αποτελεί την καμπάνια της ιταλικής οργάνωσης CoorDown και αναδεικνύει τη σημασία της συμπερίληψης των ατόμων με Σύνδρομο Down στη διαδικασία λήψης αποφάσεων που τους αφορούν, από τα πιο απλά καθημερινά ζητήματα έως τα πιο σοβαρά κοινωνικά και επαγγελματικά.

Το βίντεο συνδυάζει χορό, μουσική και δυνατά μηνύματα, προβάλλοντας την ανάγκη αυτών των ανθρώπων να συμμετέχουν σε αποφάσεις που επηρεάζουν τη ζωή τους, όπως το τι θα φορέσουν, ποιοι θα είναι οι εκπαιδευτικοί τους ή πού θα εργαστούν. Η καμπάνια καταφέρνει να επικοινωνήσει τη δύναμη της φωνής τους, με τη σύνθεση της καθημερινότητας τους να συνδυάζεται με στιγμές συγκίνησης και έντονων συναισθημάτων.

Το μίνι μιούζικαλ αναδεικνύει την ανάγκη για μία κοινωνία που να περιλαμβάνει όλους, όπου η συμμετοχή στις αποφάσεις που τους αφορούν θα είναι δεδομένη.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αλλαγές στο ωράριο εκπαιδευτικών από 1/9/2025: Ποιοι θα διδάσκουν λιγότερες ώρες

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Δράμα
Δράμα: Φοιτητές από όλο τον κόσμο ανακαλύπτουν τον ελληνικό πολιτισμό μέσω θερινού σχολείου
Φοιτητές από δέκα χώρες βιώνουν την ελληνική γλώσσα και τον πολιτισμό μέσα από μαθήματα, εκδηλώσεις και εξερευνήσεις στη μαγευτική Δράμα
Δράμα: Φοιτητές από όλο τον κόσμο ανακαλύπτουν τον ελληνικό πολιτισμό μέσω θερινού σχολείου