Ποσειδώνος
Άλιμος - Λεωφόρος Ποσειδώνος: Πλημμύρισε ξανά στο ίδιο σημείο έναν μήνα μετά – Γεμάτος λύματα ο δρόμος

Η έντονη βροχόπτωση που πλήττει την Αττική προκάλεσε ξανά πλημμύρα στη Λεωφόρο Ποσειδώνος.

Μάλιστα, πλημμύρισε στο ίδιο ακριβώς σημείο που είχαν συμβεί εκτεταμένα προβλήματα τον περασμένο Δεκέμβριο, εν μέσω της κακοκαιρίας Elena.

Λόγω της πλημμύρας, η δεξιά λωρίδα της Παραλιάκης, στο ρεύμα προς Πειραιά, στο ύψος της Καλαμακίου, έχει κλείσει.

Να σημειωθεί πως τον Δεκέμβριο, ο δήμαρχος Αλίμου, Ανδρέας Κονδύλης, είχε τοποθετηθεί σχετικά με το χρόνιο πρόβλημα στον αγωγό αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ.

Είχε χαρακτηρίσει την κατάσταση ως «υγειονομικά επικίνδυνη και τριτοκοσμική», ενώ απηύθυνε ευθύνες στην ΕΥΔΑΠ, κατηγορώντας την εταιρεία για αδιαφορία απέναντι στις χρόνιες υποδείξεις και την ανάγκη αναβάθμισης του αποχετευτικού συστήματος.

Η ΕΥΔΑΠ τότε, απαντώντας σε καταγγελίες που είχε δεχθεί είχε δηλώσει σε ανακοίνωσή της πως «δεν έχει κάποια ευθύνη για τα πλημμυρικά φαινόμενα στη συμβολή της οδού Κανάρη και λεωφόρου Ποσειδώνος στον Άλιμο γιατί δεν έχει καμία αρμοδιότητα για τα όμβρια».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia