εκφοβισμος-bullying-σχολειο
Ενημερώθηκε ο Εισαγγελέας Ποινικής Δίωξης, που ζήτησε να συλληφθούν και πλέον οι ανήλικες αναζητούνται από την αστυνομία

Ένα νέο περιστατικό βίας ανηλίκων σημειώθηκε στα Διαβατά Θεσσαλονίκης, όταν τρεις ανήλικες επιτεθήκαν και τραυμάτισαν 15χρονη μαθήτρια.

Σύμφωνα με την καταγγελία μιας 15χρονης μαθήτριας, χθες στις έξι το απόγευμα, πίσω από το νηπιαγωγείο Διαβατών, τρείς ανήλικες, 14, 16 και 17 ετών, χωρίς αιτία, της επιτέθηκαν και την χτύπησαν στο πρόσωπο και το σώμα. Της προκάλεσαν σωματικές βλάβες, ενώ μια 14χρονη μαθήτρια βιντεοσκοπούσε την επίθεση.

Στις οκτώ χθες το βράδυ, η ανήλικη και ο πατέρα της πέρασαν το κατώφλι του Τμήματος Ασφαλείας Δέλτα, και υπέβαλαν μήνυση με βάρος των τεσσάρων κοριτσιών.

Ενημερώθηκε ο Εισαγγελέας Ποινικής Δίωξης, που ζήτησε να συλληφθούν και πλέον οι ανήλικες αναζητούνται από την αστυνομία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/03

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Συγχώνευση τμημάτων στη Δ' Δημοτικού: Αντιδράσεις για τις στρατηγικές "εξοικονόμησης κόστους" στην εκπαίδευση
Συγχωνεύονται τμήματα στη Δ' Δημοτικού για να αποφευχθούν οι προσλήψεις – Καταγγελία για επιπτώσεις στην επαίδευση
Συγχώνευση τμημάτων στη Δ' Δημοτικού: Αντιδράσεις για τις στρατηγικές "εξοικονόμησης κόστους"
panagiotopoulos
Διαγραφή των «αιώνιων» φοιτητών/τριών. Αναγκαία μεταρρύθμιση και εξορθολογισμός ή κοινωνική αδικία και αποκλεισμός;
Ποιοι είναι οι πραγματικοί λόγοι που οδηγούν έναν φοιτητή/τρια στην υπέρβαση του προβλεπόμενου χρόνου σπουδών;
Διαγραφή των «αιώνιων» φοιτητών/τριών. Αναγκαία μεταρρύθμιση και εξορθολογισμός ή κοινωνική αδικία και αποκλεισμός;