Σιδηρόδρομοι
Μεγάλες καθυστερήσεις σε δρομολόγια

Αναστάτωση προκλήθηκε στην αμαξοστοιχία 1337 (Καλάβρυτα - Διακοπτό), η οποία βρίσκεται ακινητοποιημένη μεταξύ των Σταθμών Νιάματα και Διακοπτό, λόγω πτώσης δέντρου εντός της γραμμής του τρένου.

Στην αμαξοστοιχία επιβαίνουν 80 επιβάτες και αυτή την ώρα στο σημείο μεταβαίνει η Πυροσβεστική για την απομάκρυνση του δέντρου.

Οι επιβάτες θα ταλαιπωρηθούν για ακόμα μία φορά καθώς θα πρέπει να αναμένουν καθυστερήσεις στα δρομολόγια τους, καθώς απαιτείται χρόνος για την απομάκρυνση των κορμών, με αποτέλεσμα να αναμένονται πρόσθετα προβλήματα στη σιδηροδρομική εξυπηρέτηση.

Σημειώνεται ότι πρόκειται για το δεύτερο περιστατικό που σημειώνεται με τρένα.

Σήμερα το μεσημέρι αποφεύχθηκε στο παραπέντε τραγωδία με τρένα λίγο έξω από την Αθήνα και συγκεκριμένα κοντά στον σταθμό των Αγίων Αναργύρων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»