xalkidiki luna park
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ/INTIME NEWS
Εξελίξεις υπάρχουν στην υπόθεση του θανάτου 19χρονου σε λούνα παρκ στη Χαλκιδική

Παρουσιάζεται αύριο (3/9) στον πταισματοδίκη Χαλκιδικής η Δήμαρχος Κασσάνδρας στο πλαίσιο της προκαταρκτικής εξέτασης για τον θανάσιμο τραυματισμό του 19χρονου σε λούνα παρκ στο Πευκοχώρι.

Κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις

Η Αναστασία Χαλκιά κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις στο πλαίσιο της προκαταρκτικής, που αφορά τις ευθύνες των δημοτικών αρχών και υπηρεσιών για τις συνθήκες λειτουργίας και αδειοδότησης του συγκεκριμένου λούνα παρκ.

Επίσης κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις και η αρμόδια αντιδήμαρχος, που ήταν υπεύθυνη για την αδειοδότηση και τον έλεγχο του συγκεκριμένου λούνα παρκ ενώ σήμερα συναντήθηκε με την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γεωργία Αδειλίνη ο πατέρας του άτυχου 19χρονου και της έθεσε τα ζητήματα της έρευνας γι’ αυτή την υπόθεση.

Επίσης, αναμένεται να προσδιοριστεί η ημερομηνία και η ώρα του τεχνικού ελέγχου, που αιτήθηκε ο πατέρας στο συγκεκριμένο παιχνίδι από εταιρεία, που είναι αρμόδια για πιστοποιήσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia