Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι
Αναλυτικά το πρόγραμμα των ελληνικών συμμετοχών

Η δράση των Ελλήνων αθλητών στους 33ους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες συνεχίζεται σήμερα (9/8), με δύο συμμετοχές στην πάλη, από μία σε μαραθώνια και καλλιτεχνική κολύμβηση, αλλά και την υδατοσφαίριση ανδρών.

Αναλυτικά το πρόγραμμα των ελληνικών συμμετοχών:

ΜΑΡΑΘΩΝΙΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
08.30 (ΕΡΤ3) Άλκης Κυνηγάκης (10χλμ ανδρών)

ΠΑΛΗ
12:00 (ΕΡΤ3, ERT Sports 1) Ναουρέν Κουρουγκλίεφ – Τζέιντεν Αλεξάντερ Λόρενς (Αυστραλίας) (ρεπεσάζ 86κ. ελευθέρας ανδρών)
12:30 (ΕΡΤ3, ERT Sports 1) Γιώργος Κουγιουμτσίδης – Βίκτορ Πασάντιν (Τατζικιστάν) (1ος γύρος 74κ ελευθέρας ανδρών)
14:00 προημιτελικά 74κ ελευθέρας ανδρών: Γιώργος Κουγιουμτσίδης (εφόσον προκριθεί)
19:15 ή 19:25 Γιώργος Κουγιουμτσίδης (ημιτελικά 74κ ελευθέρας ανδρών, εφόσον προκριθεί)
21:05 ή 21:15 Νταουρέν Κουρουγκλίεφ (χάλκινο μετάλλιο 86κ ελευθέρας ανδρών, εφόσον προκριθεί)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΑΝΔΡΩΝ
19:00 (ΕΡΤ3) Ελλάδα-Αυστραλία (Θέσεις κατάταξης 5-8)

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
20:30 (ΕΡΤ3) Ευαγγελία Πλατανιώτη/Σοφία Μαλκογεώργου (τεχνικό ντουέτο)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia