Thumbnail
Είχε βιντεοσκοπήσει και ένα ζευγάρι λίγες μέρες νωρίτερα, σε προσωπικές του στιγμές στο δωμάτιο του ξενοδοχείο του

Απίστευτες στιγμές τρόμου βίωσε μία 29χρονη στα Κουφονήσια, όταν διαπίστωσε πως τη στιγμή που βρισκόταν στο μπάνιο του δωματίου στο ξενοδοχείο της, ένας 43χρονος προσπάθησε να τη βιντεοσκοπήσει.

Μόλις η 29χρονη κοπέλα στα Κουφονήσια κατάλαβε τι είχε συμβεί, πήγε και κατήγγειλε το συμβάν στις Αρχές, ενώ μετά από έρευνα της ΕΛΑΣ στην περιοχή, συνελήφθη ο 43χρονος ο οποίος παραδέχθηκε την πράξη του.

Μετά την έρευνα της Αστυνομίας, διαπιστώθηκε πως ο ίδιος άνθρωπος είχε βιντεοσκοπήσει και ένα νεαρό ζευγάρι στο δωμάτιο του ξενοδοχείου τους. Φέρεται, μάλιστα, να το έκανε με το δικό του κινητό και στη συνέχεια, να τα αποθήκευε σε δικό του φορητό υπολογιστή.

Επίσης, οι Αρχές διερευνούν το σενάριο και άλλοι παραθεριστές να έχουν πέσει θύματα του 43χρονου, με την έρευνα να συνεχίζεται.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο