Η Νέα Οδός Α.Ε. που διαχειρίζεται την Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας στις διελεύσεις από τα διόδια των Αφιδνών δε χρεώνει τις μοτοσυκλέτες στην κατηγορία 1 αλλά στην κατηγορία 2, δηλαδή, τις τιμολογεί ως αυτοκίνητο. Πώς γίνεται αυτό; Κι όμως γίνεται.
Όταν είσαι με μοτοσυκλέτα στη Νέα Οδό πληρώνεις αντίτιμο διοδίων ως αυτοκίνητο και επιλέγεις τη Νομική Οδό
Το «λάθος» και η απάντηση της εταιρείας
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου
Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής
Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο