Καλοκαιρινά φρούτα
Google logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Τα 4 τρόφιμα που πρέπει να φάτε τον Απρίλιο - Tι αποκαλύπτει διαιτολόγος

Τις 4 τροφές που πρέπει να καταναλώσετε τον Απρίλιο αποκαλύπτει γνωστή διαιτολόγος. Η άνοιξη μπήκε για τα καλά και η αλλαγή του καιρού φέρνει επίσης μια αλλαγή στην επιλογή προϊόντων που διατίθενται στην αγορά. 

Η Emily Lachtrupp (M.S., RDN, CPT) είναι διαιτολόγος με εμπειρία στη διατροφική συμβουλευτική, την ανάλυση συνταγών και τα σχέδια γευμάτων. Έχει συνεργαστεί με ανθρώπους που δίνουν μάχη με τον διαβήτη, την απώλεια βάρους, τα πεπτικά προβλήματα και πολλά άλλα.

1. Αβοκάντο

Ο Απρίλιος σηματοδοτεί την έναρξη της σεζόν του αβοκάντο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα αβοκάντο όχι μόνο αποτελούν πηγή υγιεινών για την καρδιά λιπαρών, είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε περισσότερες φυτικές ίνες και φυλλικό οξύ στη διατροφή σας. Στην πραγματικότητα, μόνο το ένα τέταρτο ενός αβοκάντο παρέχει 2,5 γραμμάρια φυτικών ινών. Επιπλέον, το αβοκάντο βοηθά στην πραγματικότητα να απορροφήσετε τις λιποδιαλυτές βιταμίνες (όπως οι βιταμίνες A, D, E και K) που περιέχονται σε άλλα τρόφιμα. 

2. Σπαράγγια

Αυτή η επιλογή είναι αγαπημένη μεταξύ των διαιτολόγων. Μια μερίδα ωμά σπαράγγια παρέχει 3 γραμμάρια φυτικών ινών, 3 γραμμάρια πρωτεΐνης και 56 μικρογραμμάρια βιταμίνης Κ για την ενίσχυση των οστών (περισσότερο από το ήμισυ της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης για ενήλικες), σύμφωνα με το USDA. Επιπλέον, το λαχανικό παρέχει επίσης βιταμίνες Α και C, κάλιο και φώσφορο.

Τα σπαράγγια είναι μια καλή πηγή πρεβιοτικών ινών, λέει η διαιτολόγος Cara Harbstreet, M.S., RD, της Street Smart Nutrition. Οι πρεβιοτικές ίνες είναι σημαντικές για τη διατροφή των καλών βακτηρίων στο έντερο σας.

3. Ραπανάκια

Ενώ μπορείτε να τα βρείτε όλο το χρόνο, τα φρέσκα ραπανάκια αξίζουν την άνοιξη.

Είτε απολαμβάνετε τα ραπανάκια ωμά σε σαλάτα είτε ψητά, θα αποκομίσετε τα θρεπτικά οφέλη που προσφέρουν. Μια μερίδα μισής κούπας ωμά ραπανάκια κομμένα σε φέτες έχει μόλις 9 θερμίδες.

4. Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες έχουν ακόμα θέση στην κουζίνα σας. Πολλοί άνθρωποι σκέφτονται τις γλυκοπατάτες το φθινόπωρο και το χειμώνα, αλλά είναι διαθέσιμες όλο το χρόνο.

Σύμφωνα με το USDA, μια μερίδα 1 φλιτζανιού γλυκοπατάτας παρέχει 3 γραμμάρια φυτικές ίνες και ΕΊΝΑΙ μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α.
 
 

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις

Αναδρομικά έως 3.500 ευρώ και αυξήσεις συντάξεων: Ποιοι πληρώνονται

Πανελλήνιες 2026: Θέματα, Λύσεις, Αποτελέσματα και Bάσεις στο google

Google logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΠΘ
ΑΠΘ και INSP: Ελληνογαλλική συνεργασία για την έρευνα και την εκπαίδευση
Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και ο διάδοχος της ιστορικής ENA ενώνουν δυνάμεις με στόχο την ανάπτυξη κοινών ακαδημαϊκών, ερευνητικών και...
ΑΠΘ και INSP: Ελληνογαλλική συνεργασία για την έρευνα και την εκπαίδευση
Ντόναλντ Τραμπ
Τραμπ: «Το Ιράν κατέρριψε αμερικανικό Apache στο Στενό του Ορμούζ – Οι ΗΠΑ θα απαντήσουν»
Νέα ένταση στη Μέση Ανατολή μετά τους ισχυρισμούς του Αμερικανού προέδρου για κατάρριψη στρατιωτικού ελικοπτέρου – Σώοι οι δύο πιλότοι
Τραμπ: «Το Ιράν κατέρριψε αμερικανικό Apache στο Στενό του Ορμούζ – Οι ΗΠΑ θα απαντήσουν»
Μέγας Αλέξανδρος
Η Τουρκία κήρυξε ιστορικό χώρο το πεδίο της θρυλικής νίκης του Μεγάλου Αλεξάνδρου
Η περιοχή στα Δαρδανέλια ανακηρύχθηκε επίσημα ιστορικός και αρχαιολογικός χώρος με στόχο τη διατήρηση της ιστορικής κληρονομιάς και την ανάπτυξη του...
Η Τουρκία κήρυξε ιστορικό χώρο το πεδίο της θρυλικής νίκης του Μεγάλου Αλεξάνδρου
emp
Συνεργασία ΕΜΠ και DNV για την εκπαίδευση και την καινοτομία στη ναυτιλία
Μνημόνιο Συνεργασίας υπέγραψαν το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και ο διεθνής ναυτιλιακός οργανισμός DNV με έμφαση στην έρευνα, την απανθρακοποίηση και...
Συνεργασία ΕΜΠ και DNV για την εκπαίδευση και την καινοτομία στη ναυτιλία