Καλοκαιρινά φρούτα
Τα 4 τρόφιμα που πρέπει να φάτε τον Απρίλιο - Tι αποκαλύπτει διαιτολόγος

Τις 4 τροφές που πρέπει να καταναλώσετε τον Απρίλιο αποκαλύπτει γνωστή διαιτολόγος. Η άνοιξη μπήκε για τα καλά και η αλλαγή του καιρού φέρνει επίσης μια αλλαγή στην επιλογή προϊόντων που διατίθενται στην αγορά. 

Η Emily Lachtrupp (M.S., RDN, CPT) είναι διαιτολόγος με εμπειρία στη διατροφική συμβουλευτική, την ανάλυση συνταγών και τα σχέδια γευμάτων. Έχει συνεργαστεί με ανθρώπους που δίνουν μάχη με τον διαβήτη, την απώλεια βάρους, τα πεπτικά προβλήματα και πολλά άλλα.

1. Αβοκάντο

Ο Απρίλιος σηματοδοτεί την έναρξη της σεζόν του αβοκάντο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα αβοκάντο όχι μόνο αποτελούν πηγή υγιεινών για την καρδιά λιπαρών, είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε περισσότερες φυτικές ίνες και φυλλικό οξύ στη διατροφή σας. Στην πραγματικότητα, μόνο το ένα τέταρτο ενός αβοκάντο παρέχει 2,5 γραμμάρια φυτικών ινών. Επιπλέον, το αβοκάντο βοηθά στην πραγματικότητα να απορροφήσετε τις λιποδιαλυτές βιταμίνες (όπως οι βιταμίνες A, D, E και K) που περιέχονται σε άλλα τρόφιμα. 

2. Σπαράγγια

Αυτή η επιλογή είναι αγαπημένη μεταξύ των διαιτολόγων. Μια μερίδα ωμά σπαράγγια παρέχει 3 γραμμάρια φυτικών ινών, 3 γραμμάρια πρωτεΐνης και 56 μικρογραμμάρια βιταμίνης Κ για την ενίσχυση των οστών (περισσότερο από το ήμισυ της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης για ενήλικες), σύμφωνα με το USDA. Επιπλέον, το λαχανικό παρέχει επίσης βιταμίνες Α και C, κάλιο και φώσφορο.

Τα σπαράγγια είναι μια καλή πηγή πρεβιοτικών ινών, λέει η διαιτολόγος Cara Harbstreet, M.S., RD, της Street Smart Nutrition. Οι πρεβιοτικές ίνες είναι σημαντικές για τη διατροφή των καλών βακτηρίων στο έντερο σας.

3. Ραπανάκια

Ενώ μπορείτε να τα βρείτε όλο το χρόνο, τα φρέσκα ραπανάκια αξίζουν την άνοιξη.

Είτε απολαμβάνετε τα ραπανάκια ωμά σε σαλάτα είτε ψητά, θα αποκομίσετε τα θρεπτικά οφέλη που προσφέρουν. Μια μερίδα μισής κούπας ωμά ραπανάκια κομμένα σε φέτες έχει μόλις 9 θερμίδες.

4. Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες έχουν ακόμα θέση στην κουζίνα σας. Πολλοί άνθρωποι σκέφτονται τις γλυκοπατάτες το φθινόπωρο και το χειμώνα, αλλά είναι διαθέσιμες όλο το χρόνο.

Σύμφωνα με το USDA, μια μερίδα 1 φλιτζανιού γλυκοπατάτας παρέχει 3 γραμμάρια φυτικές ίνες και ΕΊΝΑΙ μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α.
 
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

35.000 στην ουρά: Τελευταία ευκαιρία για το online εύκολο Proficiency ΧΩΡΙΣ προφορικά, έκθεση έως 26 Ιουνίου

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

elliniko-mesogeiako-panepistimio
Πανελλαδικές 2024: Ενημέρωση για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού από το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
Ενημέρωση υποψηφίων για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού στις Πανελλαδικές 2024 από το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
Πανελλαδικές 2024: Ενημέρωση για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού από το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο
ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ
Πιερρακάκης: Κονδύλι 5,2 εκ. ευρώ για προμήθεια 4.500 φορητών υπολογιστών και 2.500 ακουστικών για τις ανάγκες του διαγωνισμού PISA
Θα διατεθούν σε 242 επιλεγμένα σχολεία της χώρας
Πιερρακάκης: Κονδύλι 5,2 εκ. ευρώ για προμήθεια 4.500 φορητών υπολογιστών και 2.500 ακουστικών για τις ανάγκες του διαγωνισμού PISA
μακρη σπεσιαλ ολυμπικς
Υπουργείο Παιδείας και Special Olympics συνυπέγραψαν την ανανέωση του Μνημονίου Συνεργασίας
Η υπογραφή της ανανέωσης του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας και των Special Olympics Hellas στοχεύει στην ενίσχυση της...
Υπουργείο Παιδείας και Special Olympics συνυπέγραψαν την ανανέωση του Μνημονίου Συνεργασίας